Crusader Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ja, "GTA: Tokyo" namnet har de ju köpt rättigheterna till. Jag tror att London var planerat tills det släpptes typ 3 andra bilgangsterspel som utspelade sig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Ja, "GTA: Tokyo" namnet har de ju köpt rättigheterna till. Jag tror att London var planerat tills det släpptes typ 3 andra bilgangsterspel som utspelade sig där. Tokyo?! Nooooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Gta:Mexiko. Gillar öken miljön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Gta:Mexiko. Gillar öken miljön Hehe, kan nog va kul. Skulle nog hellre ta delstaten Texas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Hehe, kan nog va kul. Skulle nog hellre ta delstaten Texas. Hoppas det inte blir i london, vill ha lite öken i spelet Men det finns ju redan gta london, så varför ett till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Skulle vara coolt med Paris ja. Annars skulle Istanbul vara rätt coolt. Redigerad 20 juli, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Istanbul påminner för mycket om spelfloppen Driv3r. Och absolut inte London eller Paris. Kan hålla med om att Mexico hade vart coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 GTA: Bangladesh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 GTA: Sydney hade varit grymt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Istanbul påminner för mycket om spelfloppen Driv3r. Och absolut inte London eller Paris. Kan hålla med om att Mexico hade vart coolt. Och alla andra Wannabe-GTA som är i LA eller liknaden "påminner" inte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Hoppas verkligen att GTA stannar inom USA's gränser ! Vad vi sett hittils är New York (GTA III och GTA LCS), Miami (GTA Vice City) och Kalifornien (GTA San Andreas). Det jag tror är att vi kommer se är Washington inspirerat. Tänk; det är den enda stad som finns kvar att "härma". Den är inte för lik ovanstående alls, och folk kan nog tänka "- Men Chicago då!!!!!!!!?", men det är allt för likt New York (enligt mig). Om det nu blir Washingto, hoppas det blir mycket politiskt korrupktion... (run 4 president !) Aja, mina tankar, klandra mig ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Tror nog att det kommer bli london. Har för mig det fanns något easter egg där det stod "Cya in London bitch!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Tror nog att det kommer bli london. Har för mig det fanns något easter egg där det stod "Cya in London bitch!" Nästan... den var fejk, egentligen står det "Hi again =D!" (typ)... jag tycker London skulle bli jääävligt tråkigt, jävla britter och deras vänstertrafik... (sorry, men jag tycker så)... Redigerad 23 juli, 2006 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Nästan... den var fejk, egentligen står det "Hi again =D!" (typ)... jag tycker London skulle bli jääävligt tråkigt, jävla britter och deras vänstertrafik... (sorry, men jag tycker så)... Håller med dig, London skulle inte vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Hoppas verkligen att GTA stannar inom USA's gränser ! Vad vi sett hittils är New York (GTA III och GTA LCS), Miami (GTA Vice City) och Kalifornien (GTA San Andreas). Det jag tror är att vi kommer se är Washington inspirerat. Tänk; det är den enda stad som finns kvar att "härma". Den är inte för lik ovanstående alls, och folk kan nog tänka "- Men Chicago då!!!!!!!!?", men det är allt för likt New York (enligt mig). Om det nu blir Washingto, hoppas det blir mycket politiskt korrupktion... (run 4 president !) Aja, mina tankar, klandra mig ej! Tror du att Wasington och Chicago är dom två städer kvar dom kan härma USA är ett stort land med många städer. Och SA föreställer Kalifornien och Nevada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) GTA: Kolmården skjuta sönder grinden till safariparken kaos me lejon och sånt i krokek Redigerad 24 juli, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Tror du att Wasington och Chicago är dom två städer kvar dom kan härma USA är ett stort land med många städer. Och SA föreställer Kalifornien och Nevada. Nejnej, det finns mycket som går att härma, men tänk, hade du känt igen om R* "härmade" Seattle eller Philadelphia...? Det jag menar är att det är det som finns kvar som världen (inte bara USA) känner igen, alltså det är så jag menar med att Washington kan komma näst Och sedan sa jag att dom antagligen inte kommer härma Chicago, då det redan är för likt New York, skulle bli för lite skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Om någon vill spela i london kan dom lika gärna spela Getaway 1 & 2( Black Monday ) eller gangs of London. Gta hade blivit väldigt tråkigt i London och jag hatar deras dialekt , jag får bara huvudvärk av det. Jag är INTE rassist men jag kan bara inte stå ut med deras språk (Dialekt) Redigerad 26 juli, 2006 av armin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag kom på att nästa GTA troligen inte blir i London, min teori är otroligt enkel, London är en stad i verkligheten, VC, LC och SA är bara fejkstäder btw, Mexico låter kul, har själv tänkt på de en längre tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Vad som helst utom London!!! hatar deras tal och vänstertrafik och allt sånt. Men Washington hade varit riktigt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts