Steijer Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 my god! Frankrike! Paris! VILKEN IDÉ!!! Ojojoj, nu blev jag förhoppningsfull. Vad schysst det vore ifall man blev av med usa för en gångs skull och fick köra i paris... london var ingen succé vad jag förstod, men niu när de utvecklat sig själva i spelbranschen så pass bra borde de verkligen ge sig på paris... och det skulle dessutom bli ett helvete att hitta också - vilken enorm stad dety egentligen är Som boende i Paris vore det enormt spännade! Att då sätta lite europeisk prägel på karaktärerna vore välkommet. Inte lika mycket "gangster" utan mer undanskymd "mafia". Önska kan man ju alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 såg på landningsbanan i SF stog det 69... alla som hittar nått med 69 kan la skriva det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 aaaa....jag såg också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Man kanske ska ta och dra upp den här tråden, var ju riktigt intressanta diskussioner när det begav sig och det är väl mer aktuellt nu än någonsin såhär i spekulationstider för nästa GTA-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Man kanske ska ta och dra upp den här tråden, var ju riktigt intressanta diskussioner när det begav sig och det är väl mer aktuellt nu än någonsin såhär i spekulationstider för nästa GTA-spel. Hoho dra upp 2 års gammal tråd istheshit... Men fan va kul det hade varit med PAris. Då hade man ju kunnat spränga eiffeltornet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Hoho dra upp 2 års gammal tråd istheshit... Men fan va kul det hade varit med PAris. Då hade man ju kunnat spränga eiffeltornet Eller Helsingborg. Då hade man kunnat spränga HIF's hemmaplan. Skulle va' alla tiders. Redigerad 23 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Eller Helsingborg. Då hade man kunnat spränga HIF's hemmaplan. Skulle va' alla tiders. Olympia ? Den är ju nästan lika härlig som söderstadion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtaskate Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Asså det ända om det som jag vet eller tror är att det kommer att utspela sej under 2000 talet eftersom vc va under 80 talet sa under 90 talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har inte en aning men tycker att det kan va dags för ett GTA spel byggt på en eller flera städer från Europa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Om vi räknar bort GTA2 just nu, eftersom jag inte vet vad staden heter där ligger det till såhär. GTA1: Banor: Liberty City Vice City San Andreas London ? (om vi tänker på GTA:London 1969) London skulle vara ett bra ställe. Vi ska inte ta The Getaway som fördöme. London Titta på bilderna. Rockstar Games skulle kunna göra London till ett pradis tror jag. Tä Landsbyggden Redigerad 24 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Olympia ? Den är ju nästan lika härlig som söderstadion. Det är fina takter det Olympia: Sveriges finaste fotbollstadio! @ Bobbo Viking: Varför har du blevet så taskig mot mig på sistonde :'( Men london skulle nog vara ganska kul också Då kanske man hade kunnat göra något med fotbollshuliganer... Redigerad 24 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Yay. London verkar kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vet inte hur många gånger detta har tagit upp men det blir inget London-GTA. Visst känner jag respekt för alla de som tar upp möjliga kommande GTA-titlar (ni äldre medlemmar kommer väl ihåg San Andreas-ryktena? ), men "Grand Theft Auto: London 1969" släpptes enbart eftersom att spelet utvecklades i Storbrittanien då. Spelet blev heller ingen höjdare om man säger så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Om vi räknar bort GTA2 just nu, eftersom jag inte vet vad staden heter där ligger det till såhär. GTA1: Banor: Liberty City Vice City San Andreas London ? (om vi tänker på GTA:London 1969) London skulle vara ett bra ställe. Vi ska inte ta The Getaway som fördöme. London Titta på bilderna. Rockstar Games skulle kunna göra London till ett pradis tror jag. Tä Landsbyggden Det är Liberty City i tvåan med har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det är Liberty City i tvåan med har jag för mig. Okej.. Om dom har haft Liberty City, Vice City och San Andreas nu, så borde det bli London. Det fanns dock inte i första GTA-spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Säg nåt mer än Area 69 som pekar på att nästa spel ska bli gta london i 3d. Dom kan ju lika väl göra gta 2 kartan... Pier 69 Area 69 Landningsbanorna Mataffärer San Fierro 69:ers London 1969 Racing-Bil Hangerfartyget Enarmade Banditerna i LV Burger Shot Finns mycket mer. Ut och utforska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hoppas inte att det blir så =/ Då måste man ju lära sig vänster trafik regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 GTA: Stockholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 GTA: Stockholm! ^_^ GTA: Warsawa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 GTA: Warsawa Palla polen. Men typ GTA: Tokyo eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts