Frostic Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Ja, jag tror att det kommer komma ett till GTA spel innan Rockstar börjar på något nytt. För alla städer som man kunde spela i GTA1 har kommit nu, men de har inte gjort ett spel ännu expansionen Londons namn under. Sen så står det ju 69 lite varstans i San Andreas, det kan ju vara en undangömd ledtråd om vad som komma skall senare. För expansionen till GTA1 hette ju "Grand Theft Auto: London 1969". Ja, det utspelade ju sig 1969. Vart tror ni att nästa GTA spel kommer utspela sig? (det är kanske lite tidigt att börja spekulera, men man kan ju göra det ändå för skojs skull) Jag tror som sagt på London, för då har de avverkat alla stader som funnits i första GTA liret. Har/vet ni något som pekar eller inte pekar på det så skriv det med. Redigerad 3 november, 2004 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ja, jag tror att det kommer komma ett till GTA spel innan Rockstar börjar på något nytt. För alla städer som man kunde spela i GTA1 har kommit nu, men de har inte gjort ett spel ännu expansionen Londons namn under. Sen så står det ju 69 lite varstans i San Andreas, det kan ju vara en undangömd ledtråd om vad som komma skall senare. För expansionen till GTA1 hette ju "Grand Theft Auto: London 1969". Ja, det utspelade ju sig 1969. Vart tror ni att nästa GTA spel kommer utspela sig? (det är kanske lite tidigt att börja spekulera, men man kan ju göra det ändå för skojs skull) Jag tror som sagt på London, för då har de avverkat alla stader som funnits i första GTA liret. Har/vet ni något som pekar eller inte pekar på det så skriv det med. Good point... Men jag tror nog inte att det kommer att hända.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Good point... Men jag tror nog inte att det kommer att hända.. Nä, det är ju kanske inte så stor chans, men man vt aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Tror inte det kommer mer gta spel :'( de har gjort allt man kan göra snart, men det kommer komma nån form av expansioner.. det e jag säker på och london som expansion till SA låter inte omöjligt.... och kanske remake av VC och till och med 3:an! nåja man kan alltid drömma...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Tror inte det kommer mer gta spel :'( de har gjort allt man kan göra snart, men det kommer komma nån form av expansioner.. det e jag säker på och london som expansion till SA låter inte omöjligt.... och kanske remake av VC och till och med 3:an! nåja man kan alltid drömma...... OM rockstar games slutar att göra gta spelen så betyder det inte att vi kommer att sluta modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Rockstar Games kommer troligen INTE sluta göra GTA-spelen. För det första är spelserien en av de mest kända För de andra är inkomsterna ifrån försäljningen viktig För det tredje finns det mycket kvar att fixa i kommande GTA-spel. Bara för att det nu mera är 3D beyder väl inte det att de bara måste göra "reamkes" på gamla klassiska GTA-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Rockstar Games kommer troligen INTE sluta göra GTA-spelen. För det första är spelserien en av de mest kända För de andra är inkomsterna ifrån försäljningen viktig För det tredje finns det mycket kvar att fixa i kommande GTA-spel. Bara för att det nu mera är 3D beyder väl inte det att de bara måste göra "reamkes" på gamla klassiska GTA-spel? host harkel jag sa faktiskt VC och 3:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det grymaste vore ju ändå om R* gjorde ett nytt spel med nya städer med SA VC och LC inblandat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 host harkel jag sa faktiskt VC och 3:an! Jaha? varför skulle de göra remakes på spel de nästan nyss släppte? Som dessutom ahde en typ av story. Hade GTA 1s städer haft avrsin komplett story hade de nog itne gjort remakes, nu kunde de de och ändå experimentera med storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag HOPPAS att nästa gta (om det kommer något :'( ) kommer utspela sig i Paris (frankrike) iaf något liknande, Vice City är ju inte exakt likt maimi heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Säg nåt mer än Area 69 som pekar på att nästa spel ska bli gta london i 3d. Dom kan ju lika väl göra gta 2 kartan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Säg nåt mer än Area 69 som pekar på att nästa spel ska bli gta london i 3d. Dom kan ju lika väl göra gta 2 kartan... Här har du en sak: Efter gta(LC, VC och SA) släpptes så släpptes gta london.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jaha? varför skulle de göra remakes på spel de nästan nyss släppte? Som dessutom ahde en typ av story. Hade GTA 1s städer haft avrsin komplett story hade de nog itne gjort remakes, nu kunde de de och ändå experimentera med storyn. Göra dom bättre (om möjligt!) och fixa mer skins, bilar, bättre AI mm. kanske mer saker att köpa och fler uppdrag... De vore tufft de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag HOPPAS att nästa gta (om det kommer något :'( ) kommer utspela sig i Paris (frankrike) iaf något liknande, Vice City är ju inte exakt likt maimi heller my god! Frankrike! Paris! VILKEN IDÉ!!! Ojojoj, nu blev jag förhoppningsfull. Vad schysst det vore ifall man blev av med usa för en gångs skull och fick köra i paris... london var ingen succé vad jag förstod, men niu när de utvecklat sig själva i spelbranschen så pass bra borde de verkligen ge sig på paris... och det skulle dessutom bli ett helvete att hitta också - vilken enorm stad dety egentligen är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 GTA London blev väl inte någon storsäljare när det släpptes så jag vet inte om Rockstar tycker att London är viktigt. Men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag tror på London. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 GO PARIS! *fast jag har alltid röstat på storbrittanien i Frankrike VS GB* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jo. att hitta fast det är ju kul att cruisa omkring på Midtown Madness 3 i paris dessutom med alla sverige förknippade saker. (svensk spel idè ) Te.x Hey, My name is Olle. och dessutom med sin svenska dialekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Jag har alltid trott att 69 var en anspelning på 69:an. Om ni inte fattar vad jag menar ska ni nog fråga era föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har alltid trott att 69 var en anspelning på 69:an. Om ni inte fattar vad jag menar ska ni nog fråga era föräldrar. Det tror jag inte alls att du alltid trott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts