Felle_banan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 1. Hur många missions för att komma från San Fierro? 2. Hur många missions för att klara storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 1. många 2.ennu mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 1. 27 behövde jag klara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 1. Hur många missions för att komma från San Fierro? 2. Hur många missions för att klara storyn? 1. Ca 28. 2. Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Efter hur många uppdrag börjar man få uppdrag i San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag har precis gjort mission "a last flight for Torneo" eller nått sånt... har jag mkt kvaR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hela spelet har över 150 uppdrag skulle gissa på 200 nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ska vi vara seriösa här eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts