don_salvatore87 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Som sagt så utspelar sig GTA SA under början av 90-talet, rättare sagt 1992. Under denna tid så spelades många komediserier in som t ex Fresh Prince in Bel Air, Huset Fullt , Step by Step etc Iaf kommer ni ihåg villan som familjen banks bodde i (de i Fresh Prince). Jag hittade en villa i Richman som liknar denna väldigt mycket. Med tanke på att villan som de använde för serien finns i Bel Air, som är ett av de finare områdena i LA precis som Richman i LS. Iaf här finns huset: Redigerad 3 november, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Häftigt! Kan inte någon fixa en bild på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Oh. japp jag kan fixa en bild. bara mamma lämnar över tv'n till mig nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 bara sno tv:n av henne..lås in dig i garderoben så du får lira ifred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Som sagt så utspelar sig GTA SA under början av 90-talet, rättare sagt 1992. Under denna tid så spelades många komediserier in som t ex Fresh Prince in Bel Air, Huset Fullt , Step by Step etc Iaf kommer ni ihåg villan som familjen banks bodde i (de i Fresh Prince). Jag hittade en villa i Richman som liknar denna väldigt mycket. Med tanke på att villan som de använde för serien finns i Bel Air, som är ett av de finare områdena i LA precis som Richman i LS. Iaf här finns huset: Är det nån jä**a trapa där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) http://www.fusket.se/filmer/2.gif Är det rätt hus eller? Stooooooor bild.. Och tänk på dom få 56karna som finns där ute.. Redigerad 4 november, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Fusket kan du snälla fixa en lite mindre bild den är jävligt stor Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Fusket kan du snälla fixa en lite mindre bild den är jävligt stor Diezl nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 japp, precis den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 För att vara ärlig så är den inte så värst lik huset från serien... och jag har sett vart enda avsnitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Fanns det ingen mindre bild. *Stackars dom med modem uppkoppling* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 <<SPÅJLER>> En sak som slog mig var att Madd Dogg's manager Scipio var grymt lik fresh prince. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Ligger inte Bel Air nära Philadelphia, på östkusten? Jag åkte förbi en skylt med "Bel Air" på där i somras.. kanske finns flera då Inte tänkt på hur området i serien ser ut iofs, så jag kan ju ha fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Är det rätt hus eller? men din dumma ko använd inte tags i såna stora bilder länka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts