Fisken Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Har hört att man kan gå trafikskola och "få" spec. bilar. Jag har letat som fan men jag har inte hittat trafikskolan ännu! Någon som vet var den är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 troligen måste du komma ganska långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ligger i SF, du får ett telefon samtal om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Okej... jag har fastnat på uppdraget när man sitter bakom Big Smoke på en mc och ska skjuta ihjäl pers som jagar en.. Jag dör alltid när den där j*vla lastbilen hoppar ner. (när det filmas i slow motion) Nån som har ett tips hur man klarar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Okej... jag har fastnat på uppdraget när man sitter bakom Big Smoke på en mc och ska skjuta ihjäl pers som jagar en.. Jag dör alltid när den där j*vla lastbilen hoppar ner. (när det filmas i slow motion) Nån som har ett tips hur man klarar det? Då har du långt kvar till körskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts