BrainscanBoy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Är det någon som kan förklara vart den där hamnen finns där man ska lämna vissa fordon. Kan någon lägga upp en karta där den finns utprickad? Vore supersnällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 När du gjort några uppdrag i SF kommer det upp vart du ska exportera bilarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag har kommit en liten bit in i Las Venturas. Men hittar inte den där hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Har du gjort alla uppdrag i SF då? när du köpt bilförsäljningshuset som ligger vid nära garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Är det bilförsäljningshuset precis mitt i mot CJ uppdragen och grävarbetsområdet? Om det är den bilförsäljningshuset så har jag köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hamnen i SF. brevid flygplatsen... men man måste klara en del uppdrag med cesar först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts