danskenitunnan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Har hört att man ska kunna göra nån sorts ironman /cykla, Springa, Simma\ någon som vet om det stämmer och isf vart det finns..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 KYAAAAA! fan va kul i sånna fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Har hört att man ska kunna göra nån sorts ironman /cykla, Springa, Simma\ någon som vet om det stämmer och isf vart det finns..?? va e Ironman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Han skrev ju det Trekamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) va e Ironman? Det undrar jag mee Men det låter ju som yyp en tävling där man ska vara snabbast igenom en bana med cykel, sprint och simmning... Redigerad 3 november, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danskenitunnan Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ingen som vet var den finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Tror den finns högst upp på mount chiliad, står en mountainbike där... Men man behöver rätt mycket i biking skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag kan avslöja att jag hade sett en ``riktig´´ ingame-bild på några som springer ut i nåt vatten vid en strand och längst fram finns en stor röd markör dit man ska... minns inte var jag hittade bilden men det måste ha varit på ign.com ska kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Den Trekampen kommer fram när man har kommit till den trejde och sista ön..Det vill säga LV. Och den finns vid stranden vid palamino creek. Och den e svår...man ska igenom första ön till andra ön till tredje ön också från tredje ön tillbaka till första ön. Det första man göra att Simma typ en 1km eller nått sedan cycklar man från första ön till tredje och sedan ska man springa från Lv till palamino creek. Jag har inte klarat det än, det tar så mkt på staminan. om man tar och sprintar till cykel så klarar man inte mer änn 250 meter på cyckeln. Så har det varit för mig. /Skeesy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det är ganska lätt. Jag har klarat det. Använd inte dundertrampet så mycket i skogen, det är ju nerförsbacke så man kan spara en hel del stamina. Supersprinta alltid. Ta pauser om du har tid i springandet. Reward: $10000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det funkar också att slå ner dina medtävlande under sprintdelen. Inte döda dem, bara knocka dem i bakhuvudet när de försöker passera dig så trillar de alltid omkull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ni ANAR inte hur bra stamina min gubbe har han klarara det där ... HA , ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) _ / \ / \ / \ / \ / \ / \ / \ / \ ---------------------------- Hmm, ja jag hade tråkigt. Ska bli kul att testa trekamp, låter i alla fall skoj Edit: Äh fan, pyramiden sket sig Redigerad 4 november, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) off-topic: -------_ ------/-\ -----/---\ ----/-----\ ---/-------\ --/---------\ -/-----------\ /________.\ var bara tvungen när du skrev att din blev misslyckad!! -------------------- on-topic Nej men allvarligt jag tycker det vore asballt!! skulle ju vart me där ett par tjugosexton gånger! Redigerad 4 november, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det är ju bara o träna upp så att man får max stamina o max muscle så klarar man det kanske. Min har förresten max muscle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det är ju bara o träna upp så att man får max stamina o max muscle så klarar man det kanske. Min har förresten max muscle duh? Muscle är ju det lättaste att träna upp. Man får ju full muscle första dagen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts