TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vi har redan bilder på ufoskepp....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Den som fångar nått på bild först!! får feeeeeeeeeet respekt av mig i all framtid (om ja minns de när ja blir senil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nån som tagit någon bild på bigfoot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 VAR ska bigfoot komma kl. 06.00???! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 VAR ska bigfoot komma kl. 06.00???! Jag tror det är någonstans vid mount chilliad.. Är inte helst säkert. Mellan klockan 6 och åtta tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Klart man e med.. ska slå storfot på moppo om han kommer o muckar med mig.. tar min DesertEagle o sätter ett skott i pannan på han !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag tror det är någonstans vid mount chilliad.. Är inte helst säkert. Mellan klockan 6 och åtta tror jag.. hittar inte han där isf, e de vid den stugan en bit upp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 go to a place on the hills where there are rocks, then stand there between 6:00 and 8:00. once you see him he will run if you chase him he would just stop and sometimes swing at you. the only thing is that you cannot see him if you are carrying the camera. rockstar does not want any on to have proof that he exist in order to keep their gamers having fun searching for him and other weird things. Kan ni engelska så vet ni vart ni ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 go to a place on the hills where there are rocks, then stand there between 6:00 and 8:00. once you see him he will run if you chase him he would just stop and sometimes swing at you. the only thing is that you cannot see him if you are carrying the camera. rockstar does not want any on to have proof that he exist in order to keep their gamers having fun searching for him and other weird things. Kan ni engelska så vet ni vart ni ska. Ja på kullarna med stenar.. säger väldigt mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Alla med MIRC in på #vi_ska_hitta_bigfoot (OP till alla) Vi ska ha honom i natt Jag vill att alla ska leta runt mount chillad, från klockan 00.00 - 12.00 nån gång med en Digital , video , web kamera till hands. Jag tar nu över letandet efter Big Foot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 larvigt, omoget OCH... nahnahnahnah.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Alla med MIRC in på #vi_ska_hitta_bigfoot (OP till alla) härligt Fast nu är det så att jag inte har någon mIRC men vart kan man fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Alla med MIRC in på #vi_ska_hitta_bigfoot (OP till alla) Vi ska ha honom i natt Jag vill att alla ska leta runt mount chillad, från klockan 00.00 - 12.00 nån gång med en Digital , video , web kamera till hands. Jag tar nu över letandet efter Big Foot Lol, fan vad fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 härligt Fast nu är det så att jag inte har någon mIRC men vart kan man fixa det? www.mirc.com sedan när du installerat skriv /s se.quakenet.org , sedan /j #vi_ska_hitta_bigfoot finich Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Lol, fan vad fult. 10 ARMHÄVNINGAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 men kan nån säga hur jag gör? det är den här gråa rutan med connect, options, favoriter o.s.v. hur ska jag göra? vad ska jag klicka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 men kan nån säga hur jag gör? det är den här gråa rutan med connect, options, favoriter o.s.v. hur ska jag göra? vad ska jag klicka på? skriv in email och skit sedan connect sedan den där via skiten där nere kan du skriva in d jag sa före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 10 ARMHÄVNINGAR Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 skriv in email och skit sedan connect sedan den där via skiten där nere kan du skriva in d jag sa före Ja, men det där du sa före måste du ha skrivit fel. Vadå S och # ? Och vadå för jävla via? tvättmedelswannabe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts