Weener Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det är hur många som helst som sett honom Han är för snabb dock, fastnar aldrig på bild. Kolla denna topicen tex Häär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Du har inte tänk på att han är på olika platser på olika spel? Hmm..jo det har du rätt i men e det nån som har sett något än eller? Jag läste på nått amerikanskt forum att om man hade kameran med sig så dyker inte bigfot upp R* hade tydligen gjort så för att dom inte ville att man skulle kunna ha några bevis på honom. enligt dom iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 skriv i BIGFOOT VS ALIEN topicen, bättre att alla e på samma ställe..(inte bara för att ja har skapat den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eddy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 aja ja har ändå digikamera så nu jävlar ska fan skapet få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Man ser honom visst mellan 6 - 8 vid Mt Chilliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men om du e så säker på de så åk dit o ta kort på han då..!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vad heter berget? jag ska skriva en artikel om SA och bigfoot till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Mount Chilliad....hehe, fråga mer om du vill ha mer fakta,,,(finns på BIGFOOT VS ALIEN topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 How to find big foot: Taken from GameFaqs forums: i know how to spot bigfoot go to a place on the hills where there are rocks, then stand there between 6:00 and 8:00. once you see him he will run if you chase him he would just stop and sometimes swing at you. the only thing is that you cannot see him if you are carrying the camera. rockstar does not want any on to have proof that he exist in order to keep their gamers having fun searching for him and other weird things. _________________________________________________________________________ Jag gjorde det jag såg han ! Jag stog nära Mt.Chilliad och han kom springandes brevid, Jag sprang bakom men sa va han borta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
B3nny Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 JA !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Då kan vi alla dra slutsatsen att Bigfoot(Om han nu finns) håller till runt omkring Mt Chilliad (Stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 How to find big foot: Taken from GameFaqs forums: i know how to spot bigfoot go to a place on the hills where there are rocks, then stand there between 6:00 and 8:00. once you see him he will run if you chase him he would just stop and sometimes swing at you. the only thing is that you cannot see him if you are carrying the camera. rockstar does not want any on to have proof that he exist in order to keep their gamers having fun searching for him and other weird things. _________________________________________________________________________ Jag gjorde det jag såg han ! Jag stog nära Mt.Chilliad och han kom springandes brevid, Jag sprang bakom men sa va han borta :'( snälla exakt var vid mt chilliad ! run i början uppe var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 gå in på BIGFOT VS ALIEN jag har lagt in en bild jag tog där!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 mm kom igen du som hade sätt han, åk dit igen o ta kort me digitalkameran..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ska leta vid berget snart...då kanske ja hittar han å då tar jag fram webkameran å knäpper den jäveln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PA80 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Förästen finns det djur i SA??...OCh det stod nånstans att det skulle finnas vilda djur vid MT chilliad?? har ni sätt?? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfadern Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Grabbar jag joinar ska f*n me hitta storfot,ta kort på han levande och ta ett kort på han när han är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 var ska man stå kl. 6 - 8 eller va de nu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 läs om de i bigfoot vs alien topicen där finns nog svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Den som fångar nått på bild först!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts