Ruffy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 En röd morot som luktar toffel. Smurf Jag är.. inte med. Inte kommit utanför LS än Varit borta 3 dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nån mer? kom igen vi måste hitta honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag och min homie, tror att vi sett honom vi är honom på spåren! Kom igen leta på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har redan hittat bigfoot, misshandlade honom en smula, slängde upp han på flaket på min bil och har nu låst in honom i mitt garage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har redan hittat bigfoot, misshandlade honom en smula, slängde upp han på flaket på min bil och har nu låst in honom i mitt garage. TA FOTO! Vi tror inte på någon som inte visar han på foto! Ni måste ha foto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 dudes im in så klart! ja har letat ett tag nu men bara hittat något skumt på natt himlen! nått grönt blinkande som åker väligt fort fram! har sett den 2 gånger nu! och du som har biggan skicka en bild pz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har redan hittat bigfoot, misshandlade honom en smula, slängde upp han på flaket på min bil och har nu låst in honom i mitt garage. Det där låter nästan lite små troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ni som vill maila R*, kolla deras hemsida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 är det ngra som har hittat fotspår eller? plus hur ska man ta en bild? med mobilkamren eller? det blir ju så sjkut dålig kvalle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 såklart man letar.. tar motorsågen och ger mig ut direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det där låter nästan lite små troligt Äntligen en person som kan läsa lite mellan raderna och inte ta allt på största allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag är på. ska ta del för del söder om San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 TA FOTO! Vi tror inte på någon som inte visar han på foto! Ni måste ha foto! Hm, jag undrar varför han gjorde en smilie som räckte ut tungan. Kanske var han ironisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Någon som vet vad R* sidan heter? Tänker maila nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 http://www.rockstargames.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Någon som vet vad R* sidan heter? Tänker maila nu.. Säg till sen när du får svar på mailet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 I'm in! Nu ska vi ta han! Hmm....om vi nu ska vara riktigt proffsiga så kunde vi ju delat upp oss...så vi lixom söker igenom olika ställen..så inte alla är på samma ställe o letar En idé jag fick bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 okej.. vi tar södra delen nedanför mt. Chilliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 HOWHOW...vilka "vi"? Jag kan ta o söka igenom "back and beyond" vid "flint county" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 I'm in! Nu ska vi ta han! Hmm....om vi nu ska vara riktigt proffsiga så kunde vi ju delat upp oss...så vi lixom söker igenom olika ställen..så inte alla är på samma ställe o letar En idé jag fick bara Du har inte tänk på att han är på olika platser på olika spel? Jag är med! Tar kameran som finns inne i spelet, plåtar honom om jag hittar honom, sen tar jag kort på kortet med min riktiga digitalkamera . En fin lista på vad man bör ha när man jagar Bigfoot : Kameran som finns i CJs hus och lite varstans Gevär av något slag ifall apjäveln skulle rymma. Snabb motorcykel/bil ifall han skulle rymma och man inte vill döda honom utan se honom röra sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts