farligmp4 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har åkt runt i 2 timmar nu och inte hittat en ända jävla motorcykel i San Fierro? Jävla sket spel. Spelet varierar alldeles för lite på fordonen.. bara massa jävla bilar. Vill ha motorcykel när jag ska göra Tåguppdraget där man ska jaga ett tåg till Market Station i Los Santos och döda reportern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 när man ska göra det uppdraget står det en Sanchez precis på tågstationen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 när man ska göra det uppdraget står det en Sanchez precis på tågstationen... Jooo men jag borde fan hitta motorcyklar även fast jag inte är på mission. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jooo men jag borde fan hitta motorcyklar även fast jag inte är på mission. sno polisens ja gör d hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts