Plutonium_Man_91 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har precis köpt den där flygplatsen utanför LV men jag kan inte göra nårra nya uppdrag! Iofs har jag inte gjort Zero´s uppdrag men en del säger att det bara är sidouppdrag och en del säger att det är en del av storyn! Nån som har klarat utt hela Storylinen säga om man måste göra Zero´s uppdrag! Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har precis köpt den där flygplatsen utanför LV men jag kan inte göra nårra nya uppdrag! Iofs har jag inte gjort Zero´s uppdrag men en del säger att det bara är sidouppdrag och en del säger att det är en del av storyn! Nån som har klarat utt hela Storylinen säga om man måste göra Zero´s uppdrag! Hjälp du har nog uppdrag där du ska lära dig flyga först fast det är också ett uppdrag. Sen finns det nya vid en hangar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 det är ju omöjligt att göra dom där F*CKING J*VLA lära flygagrejerna! Den tredje som heter: "Circuling around the strip" går ju bara inte att klara! När man ska lyfta så ska man ju lyfta långsamt, men det spelar ju ingen roll hur långsamt man lyfter det går ju ändå inte! F*N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 du ska trycka in analog knappen så att hjulen stängs jag fatta inte heller först blev skitsur men efter det va det lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 det är ju omöjligt att göra dom där F*CKING J*VLA lära flygagrejerna! Den tredje som heter: "Circuling around the strip" går ju bara inte att klara! När man ska lyfta så ska man ju lyfta långsamt, men det spelar ju ingen roll hur långsamt man lyfter det går ju ändå inte! F*N ja klara d lätt tyckte att sista övningen på bilskolan va lungt svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 du ska trycka in analog knappen så att hjulen stängs jag fatta inte heller först blev skitsur men efter det va det lugnt You are the man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 You are the man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts