trash Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 hej.. är det någon här som vet var man kan köpa det billigaste GTA Vice City spelet? hur mycket kostar det i sånt fall? vart köpte ni ert? kostade? tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Köpte mitt för 629, har sett för 599 men det finns nog billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 okay.. vart köpte du det för 629? och var fanns det andra? tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 i en skivbutik, skivlagret, skulle sen handla på ica, fanns där för 599, lite surt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 ajdå.. jag har hittat, över internet, för 579kr [cdon.com]. även ebay.com har billiga spel.. har du kommit långt förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Har dem flesta företagen, men tar det rätt lugnt med uppdragen just nu, vill dra ut på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 okay.. hade du höga förväntningar? i sånt fall, för höga? jag är typ besatt av GTA och antar att jag har för höga förväntingar. vill inte bli besviken eller något.. vilket jag ioförsig inte tror att jag skulle kunna bli.. bla bla bla. om vi säger såhär, blev du positivt överasskad? något speciellt som var bra/dåligt? tack igen på förhand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 jag köpte mitt på lekplaneten för 549 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jag blev inte överraskad att det var bra, bland de bästa spel jag spelat. det största positiva överraskningen är musiken som är riktigt jävla bra, och att det finns motorcyklar med gör att det blev mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Ja köpte mitt på Cdon för 579. Om du är smart / snäll så ska du köpa det genom gtasajten på denna adress http://www.gtasajten.com/forum/invboard/in...php?act=webshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 erko - lekplaneten... vart ligger det? och när köpte du det? har den någon hemsida? skit billigt juh. GFOK - okay. ja musiken är riiiktigt [laddat hem]. även GTA3:s musik var bra tycker jag. Nino - okay. tack för adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Ja köpte mitt på Cdon för 579. Om du är smart / snäll så ska du köpa det genom gtasajten på denna adress http://www.gtasajten.com/forum/invboard/in...php?act=webshop Japp, då får du även bonus i forumet och stödjer oss Förövrigt så är det billigaste stället spelbutiken.se (499:-) men de har inte äns fått in spelet i lager än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Köpte mitt från www.webhallen.com för 529:- ....KNÄCK DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 GFOK - jo, motorcyklarna saknade man mycket från de andra två spelen. Hultenius - ahaa. vad får man då? låter spännande. oj! det var mycket billigt. ojojoj.. tack för tipset, om båda. LanceVance - 529kr? var det inklusive frakt då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 (redigerad) GFOK - jo, motorcyklarna saknade man mycket från de andra två spelen. Hultenius - ahaa. vad får man då? låter spännande. oj! det var mycket billigt. ojojoj.. tack för tipset, om båda. LanceVance - 529kr? var det inklusive frakt då eller? Du får det här Redigerad 26 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 okay.. tack. fast det är ju inte det billigaste.. men jag ska överväga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 lekplaneten är en leksaks affär...den hette lek och hobby förut..den finns väl i dom flesta städerna tror jag...jag köpte det i s-vall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 GFOK - jo, motorcyklarna saknade man mycket från de andra två spelen. Hultenius - ahaa. vad får man då? låter spännande. oj! det var mycket billigt. ojojoj.. tack för tipset, om båda. LanceVance - 529kr? var det inklusive frakt då eller? Nej jag köpte det i affären tyvärr.....Med inklusive frakt är www.Spelbutiken.se klart billigast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jag har sett ett för 499:-kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 erko - okay. för att när jag tittade på internet, låg den typ i globenhallen.. eller vad det nu hette.. LanceVance - men, du sa ju webballen. se, det är väl en hemsida? vilken butik köpte du den i då? nää. spelbutiken är ju inte billigast. 499 kr+frakt blev ju 578 kr. och du köpte ditt för 529 kr? Telus - vart då? är det typ på en internetsida inkl. frakt? tack för alla svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts