leftbehind Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Dom här buggarna och alla saker som inte stämde har jag hittat. 1. När man går på framhjulet med fyrhjulingen och tippar över så blir de bara att man åker runt sen e de bara att åka vidare. 2. När man står på högtsa huset i Los Santos med motorcykel så e det bara att åka ner och man dör inte. 3. Berget Mt.Chiliad är inte 800m högt utan endast 200 meter. 4. Man kan inte klättra på stegar. Jag lägger till fler när jag minns fler. Hittils har jag bara hittat negativa saker. Det positiva visste man sen länge. Har du hittat ngt fel skriv det i denna topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 e det en bugg att man inte kan klättra på stegar??? o hur vet du att berget e bara 200m högt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 rockstar säger att berget är en halv mile, vilket är exat 805 meter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det skulle inte vara roligt om man dog med motorcykeln från höga höjder det kan nog alla hålla med mig om eller? Och det är ingen bug de är inte 4 heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vg132 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Det där är ju inte några buggar (en bug betyder att något är fel i program koden) utan saker som du tycker är fel på spelet men som är exakt som utväcklaren av spelet vill att det ska vara. Redigerad 3 november, 2004 av vg132 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Sant, spelet måste ju vara lite orealistiskt för att man ska kunna spela det. Om dom skulle göra så att man inte fick åka för fort, köra på fel sida eller köra mot rött m,m skulle spelet bli sämre, ialla fall vad jag tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 lär dig vad bugg är först innan du skriver att du har hittat buggar.. en bugg är ett tekniskt fel typ att man fastnar i nån vägg eller något sånt.. inte att r*'s fakta inte stämmer... Och hur f*n vet du att berget "bara" är 200m högt?? ÅHH! blir så jävla trött på såna här n00bs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 haha grädden på glasstårtan där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoaMorté Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 http://www.susning.nu/Bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Om ni hade lärt er läsa ordentligt kanske ni hade lagt märke till att han också skrev att det var saker som inte stämde(dvs saker som R* hade sagt innan spelet släpptes) som stod med.. Lär er läsa innan ni uttalar er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webban Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 det är bra om man har varit på toppen innan man säger att den är "200" meter hög wheej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag håller inte med om 3 det är absulut inte 200 meter högt minst 800m högt jag har gjort stoppie men cross 200 meter och det är typ Rodeo gatan Har du hoppat fallskärm från Mt Chilliad så kommer du nog hålla med om att det är mer än 200 meter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag vet vad bugg är, men ja skrev det bara , jag är så irriterad, jag tog en cross och åkte ner från berget , när jag kom till marken stod det att jag hade åkt ca 200m neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Om ni hade lärt er läsa ordentligt kanske ni hade lagt märke till att han också skrev att det var saker som inte stämde(dvs saker som R* hade sagt innan spelet släpptes) som stod med.. Lär er läsa innan ni uttalar er TACK, det var exakt det ja menade! Här har ni en kille som kan läsa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har upptäckt att vanliga bilar åker igenom spärrarna till de andra städerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det där är ju inte några buggar (en bug betyder att något är fel i program koden) utan saker som du tycker är fel på spelet men som är exakt som utväcklaren av spelet vill att det ska vara. Aaa vaddå så du tror att R* vill ha missnöjda kunder eller va snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daKo Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Aaa vaddå så du tror att R* vill ha missnöjda kunder eller va snackar du om? Haha, vad snackar du om? Tror du att det är så himla lätt att göra ett spel utan buggar? Det var flera hundra buggar innan spelet släpptes men R* fixade det. Snälla säg ett spel uatn nån ***** bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Haha, vad snackar du om? Tror du att det är så himla lätt att göra ett spel utan buggar? Det var flera hundra buggar innan spelet släpptes men R* fixade det. Snälla säg ett spel uatn nån ***** bugg. Tetris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag vet vad bugg är, men ja skrev det bara , jag är så irriterad, jag tog en cross och åkte ner från berget , när jag kom till marken stod det att jag hade åkt ca 200m neråt. gjorde du stoppie eller wheelie eller vad gjorde du för att se dom siffrorna?.. nånsin tänkt på att 800m = från havets yta och bergets fot ligger lixom inte i havet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elers Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 när man kör mc på spiralbacken (när man ska döda ryssar uppdraget,Big smoke,) så åker skuggan/ljuset (beroende på solen) genom backen till marken under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts