Jump to content

Buggar jag hittat.

Share

Recommended Posts

Dom här buggarna och alla saker som inte stämde har jag hittat.

1. När man går på framhjulet med fyrhjulingen och tippar över så blir de bara att man åker runt sen e de bara att åka vidare.

2. När man står på högtsa huset i Los Santos med motorcykel så e det bara att åka ner och man dör inte.

3. Berget Mt.Chiliad är inte 800m högt utan endast 200 meter.

4. Man kan inte klättra på stegar.

Jag lägger till fler när jag minns fler.

Hittils har jag bara hittat negativa saker. Det positiva visste man sen länge.

Har du hittat ngt fel skriv det i denna topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lär dig vad bugg är först innan du skriver att du har hittat buggar.. en bugg är ett tekniskt fel typ att man fastnar i nån vägg eller något sånt.. inte att r*'s fakta inte stämmer... Och hur f*n vet du att berget "bara" är 200m högt?? ÅHH! blir så jävla trött på såna här n00bs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaa vaddå så du tror att R* vill ha missnöjda kunder eller va snackar du om?

Haha, vad snackar du om?

Tror du att det är så himla lätt att göra ett spel utan buggar? Det var flera hundra buggar innan spelet släpptes men R* fixade det. Snälla säg ett spel uatn nån ***** bugg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet vad bugg är, men ja skrev det bara , jag är så irriterad, jag tog en cross och åkte ner från berget , när jag kom till marken stod det att jag hade åkt ca 200m neråt.

gjorde du stoppie eller wheelie eller vad gjorde du för att se dom siffrorna?.. nånsin tänkt på att 800m = från havets yta och bergets fot ligger lixom inte i havet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor