guardian Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Herman Hedning äger stort. i klass med kalle anka lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag prenumererar på följande serier: Herman Hedning Uti vår hage Bild & Bubbla (serie-tidskrift)( www.serierframjandet.com ) Tro inte jag prenumererar på något mer... bror min får Fantomen... jag funderar på att sluta med Uti vår hage, kommer så sällan. Köper hellre lös-ex i sådana fall. Har prenumererat på Agent X9. Ska kanske börja med någon Marvel...... typ X-men, Spiderman el. dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Prenumererar på 91:an o Uti Vår Hage Uti vår Hage är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts