GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vad läser ni för serier? Själv har jag alltid läst Kalle Anka, främst Don Rosa serierna, och en hel del franskt/belgiskt, såsom Spirou, Marsupilami, Lucky Luke, Gaston etc. Nu är det dock amerikanska serier som gäller, främst Spawn ( http//:www.spawn.com ) samt Spiderman. Serier är det bästa som finns, tillsammans med musik. Tecknar själv en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Lugnt att man läser kalle anka Har dock också läst Marsupilami (garvade ihjäl mig , spirou, Lucky Luke och Tintin... Men en serielnörd kan man inte kalla mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ett ord. Rocky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Oh herresatan! Jag glömde ju Tintin ! Och vist är Rocky bra, men jag föredrar långa serier. Annars, om ni gillar strippar, så ta en titt på http://www.elvisthecomic.com , helt underbar. Tecknaren själv har ju gett mig tips när jag praoade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Kalle Anka och Gustaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Läste Kalle Anka när jag var mindre sen gick jag över till 91:an och Åsa Nisse. Just nu läser jag bara dagstidningsstrippar som Elvis och Rocky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 När jag var i Boston, USA ( ), så fanns det nästa inga mer serier där än Garfield. På biblioteket då alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Läser bara internet-comics just nu, favoriterna: Ctrl+Alt+Del - lätt grymmaste någonsin The last days of FOXHOUND - Metal Gear comic, riktigt skön VG-Cats - diggar stilen och stripparna Little-Gamers - svensk comic på engelska om spel i allmänhet Redigerad 3 november, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Kalle Anka, enbart Don Rosa, Carl Barks, Marco Rota etc och även lite William Van Horn (bäst humor). Hatar vad som har hänt med Musse Pigg och Kalle på senare tid, allt är så...modernt. Usch. Musse Pigg spelar in hemvideos och knattarna skjuter paintball och LANar. Edit. Även Rocky! Redigerad 3 november, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Tack för många bra länkar, vigge! Posta gärna fler länkar, ingen som känner till någon (amerikansk?) välgjord och LÅNG serie på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Läste(och läser fortfarande ibland) Kalle Anka, och Rocky ibland också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Läste mycket serier när jag var lite yngre. Kalle, 91:an, Åsa Nisse m.m. Nu läser jag typ aldrig serier(Bara korta strippar)förutom att jag brukar låna när farsan köper fantis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Läser Kalle.... Det äger! Främst för att det är nostalgi och sen Barks, Don Rosa, Rota, Van Horn, med mera, är jävligt bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Läste mycket Kalle förut, men inte mycket nu på senare tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Kalle Anka. Prenumenerat i snart 10 år tror jag Don Rosa slår allt. Dels med sin skicklighet i att teckna små detaljer men även humorn. Älskar Don Rosas serier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Brukar läsa http://www.elftor.com Redigerad 4 november, 2004 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Ctrl+Alt+Del Läser IBLAND Kalle.. har "en del" tidningar och pockets.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 läser lätt kalle anka don rosa gör dom skäönaste serierna i världen (kalle serierna alltså) synd att det är så få don rosa serier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Läste kalle anka förrut, slutade för nått år sen eller två, kanske tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Transformers für alles! (Lades ned i Sverige för ett tag sen.) Spider-Man (Inte läst på ett tag.) X-men (Blir sämre och sämre nu med New X-men-skiten.) Även Bamse och Kalle Anka lästes en gång i tiden. Gillar också Herman Hedning osv. EDIT: Yeah, jag tror jag kommer hålla till här ett tag nu (igen), om inte annat för att se alla roliga stavningar och fina meningsuppbyggnader. Redigerad 4 november, 2004 av NawID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts