Kamikaze Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jag var lite skeptisk åt hur cool hunter va.... Men fick den nyss...den e sååå jääääääääääääääääävla COOOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Klarar man spelet får man Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Vad e Hunter..har aldrig fattat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 har du hört talas om commanche??? det är en sån iallafall (eller var det apache???) nu blev jag osäker men nåt av de var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 va e commanche och apache?!??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 militär-heli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 såna attack helikoptrar som amerikanska armen använder tror till och med att de använder iallafall nån av sorterna från hangarfartyg har också för mig att nån av de är delvis eller helt stealth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
S_T_C Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Hunter finns ju på militärbasen när man tagit x-antal Hidden.Packages men är det nån som har nåt smart sett att hämta den på? jag har bara lyckats en gång? finns det militär kläder nånstans så man kan "traska" in och bara hämta den utan att behöva döda halva armen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 använd poliskläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
S_T_C Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 GFOK> skjuter dom inte då?? fan jag ahr för mig att dom gör det iaf ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 inte vad jag kommer ihåg iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CloG Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 De skjuter INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 De skjuter INTE...... om man har poliskläder! Jag testa själv för två minuter sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lolle Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Jag har klarat storyn men HUNTER är inte i milletär basen alltså jag har klarat de uppdrag där man dödar Lance och Sonny det är väll storyn Jag har inte klarat listorna i sunshine autos måste man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Hunter finns ju på militärbasen när man tagit x-antal Hidden.Packages men är det nån som har nåt smart sett att hämta den på? jag har bara lyckats en gång? finns det militär kläder nånstans så man kan "traska" in och bara hämta den utan att behöva döda halva armen ??? Ta poliskläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 såna attack helikoptrar som amerikanska armen använder tror till och med att de använder iallafall nån av sorterna från hangarfartyg har också för mig att nån av de är delvis eller helt stealth det är en apache helikopter, den är en gamal men ack så bra attackhelikopter i amerikanska armen, den är INTE stealth eller liknande, och är i verkligheten beväpnad med raketer och en automatkanon. mycket användbar, en av världens bästa helikoptrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 ok då är det commanchen som är delvis stealth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts