JohnnyKnoxville Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 osäker på vissa stavningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Vote: BF 400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Eeeeey! Om du inte har med några cyklar i omröstningen, kommer inte jag rösta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vote: roadrace-hoj AKA "NRG 500" sen har du glömt wayferer (skithoj som e kul å wheela med, men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Eeeeey! Om du inte har med några cyklar i omröstningen, kommer inte jag rösta... frågan va : Vilken MC är din favvo i SA Personligen så röstar jag på PCJ-600, fast ändast i mitt huvud, jag har nämligen inte SA :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blackfield Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Alla hojarna finns inte med men det spelar ingen roll för jag röstade på FSR-900. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 PCJ-600 Så jädra grymm på stoppies(60.45m) och whellies(1005.37m) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Polishojen är så ***** skön. Skut lite i luften utanför polisstationen och så kommer en hoj snubbe och hopppar av, då skjuter man ner honom och så får man 2 cops o tar hojjen o glider på fel sida av vägen och allt blir suddigt! Så jävla härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag röstar på Sanchez den är så grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vote: roadrace-hoj AKA "NRG 500" sen har du glömt wayferer (skithoj som e kul å wheela med, men ändå) Vote:FSR-900 Har fett grymt ljud... HEHE jag älskar faktiskt Wayfarern den är så jävla skön och köra och faktiskt dint gjord men min favorit är FSR-900 men dom finns inte så många har precis kommit till LV kanske finns mer där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vad är atv för nån...??? var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts