xstreem Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 efter du klarat Wu Zi Mu så kan du göra ett nytt race som heter Farewell, my love...om du kollar på han snubben som är ihop me hon spaska tjejen så ser du att de e GTA III snubben... när du klarat Farewell, my love racet säger hon att GTA III snubben ska till Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 asså.. varför berätta sånt här? alla som vet har kommit dit själva och alla som inte vet vill inte veta... kan du inte posta nåt informatift som kan vara till hjälp eller berätta nåt inte har med storyn att göra så kan du nöja dig med att läsa i easter-egg/spoiler-tråden.. dessutom om du skriver som topic "gta3 snubben, då fattar ju tillochmed min dementa mormor att han kommer vara med i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 asså.. varför berätta sånt här? alla som vet har kommit dit själva och alla som inte vet vill inte veta... kan du inte posta nåt informatift som kan vara till hjälp eller berätta nåt inte har med storyn att göra så kan du nöja dig med att läsa i easter-egg/spoiler-tråden.. dessutom om du skriver som topic "gta3 snubben, då fattar ju tillochmed min dementa mormor att han kommer vara med i spelet Ursäkta att jag skriver men... HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts