Jump to content

Cool sak

lulle
 Share

Recommended Posts

När inte GTA SA hade släppts en så sa alla att det kunde hända Olycker bland pedsen ocskå.........

Jag trodde inte det gick riktigt men nu när jag körde båt i LV så hörde jag ett lasstbilstut från en bro så kolla jag upp där och då såg man hur lasstbilen försökte svänga undan men han sladda in i den lilla bilen så bilen flög ner i vattnet upp och ner jag simma under för och kolla om han klara sig men där satt han framför ratten stendöd. När jag kom upp från ytan så såg jag några folk(peds) som kolla ner på den långsamt sjunkade bilen sen tog jag min båt och stack :huh:

JÄVLIGT COOLT FAKTISKT :huh:

Men vem vet vad som händer nästa gång kanske ser en peds som blir uppäten av storfot :D Man vet ju aldrig vad R* har grejat ihop?

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag sprang över motorvägen, då tvärstannade en bil, och då kom några fardårar bakom och *BANG* *BANG* *BANG* i en stor seriekrock. Ascoolt.

haha älskar när det händer :huh:

Alla bilar bara flyger hej villt >_<

Jag var på dejt med tjejen i LV, då kom det ner ett plan precis när vi kom ut från baren :o den tog sönder min bil :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde nåt svårt upddrag förut (kommer inte ihåg vad det heter). Efter många försök så klarade jag det, jag hade väldigt lite liv. Jag skulle åka och spara och så krockade jag i nåt Ballas teritorium, med en bil. Då kom några ballas och kastade ut mig ur bilen, jag reste mig upp och sprang, jag hade tur och blev inte träffad av deras skott. Jag sprang en bit bort, till en väg, där lät jag CJ stanna för att pusta ut. Då kom det ett jävla flygplan som störtade rakt på mig så jag dog!!! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde nåt svårt upddrag förut (kommer inte ihåg vad det heter). Efter många försök så klarade jag det, jag hade väldigt lite liv. Jag skulle åka och spara och så krockade jag i nåt Ballas teritorium, med en bil. Då kom några ballas och kastade ut mig ur bilen, jag reste mig upp och sprang, jag hade tur och blev inte träffad av deras skott. Jag sprang en bit bort, till en väg, där lät jag CJ stanna för att pusta ut. Då kom det ett jävla flygplan som störtade rakt på mig så jag dog!!! >_<

Haha , otur :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var uppe i bergen vis Los Santos en vacker dag då jag såg en gammal tant som hoppade/sprang ner för kanten. Jag följde efter, och där, nere på marken låg hon. Dock var hon inte död, utan hon gick lugnt vidare sedan. Dock så sköt jag skallen av henne (måste ju hjälpa henne, hon ville uppenbarligen dö).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var uppe i bergen vis Los Santos en vacker dag då jag såg en gammal tant som hoppade/sprang ner för kanten. Jag följde efter, och där, nere på marken låg hon. Dock var hon inte död, utan hon gick lugnt vidare sedan. Dock så sköt jag skallen av henne (måste ju hjälpa henne, hon ville uppenbarligen dö).

You're a real gentleman :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor