yoou Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Man kan väl inte stajla alla bilar i trans fender typ som "buffalo" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Ja tror det men hade vart grymt om man kunde sätta nos på grässklippare eller traktor coolt att komma och bränna i 180 med en gräsklippare Redigerad 3 november, 2004 av rcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag undrar om man kan styla alla bilar i de olika verkstäderna?? Jag är på första ön och jag kan inte ställa in en "vanlig" bil som åker på gatan är det bara vissa bilar man kan styla eller måste jag komma längre i spelet? Är det olika stylingdelar på olika verstäder? Extremt tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag undrar om man kan styla alla bilar i de olika verkstäderna?? Jag är på första ön och jag kan inte ställa in en "vanlig" bil som åker på gatan är det bara vissa bilar man kan styla eller måste jag komma längre i spelet? Är det olika stylingdelar på olika verstäder? Extremt tacksam för svar Det första kan bara styla low riders senare kan man styla många,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hehe akta om man lägger Nos på sånt ja om de skulle gå såklart:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Richard I Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts