Saleen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Nu måste jag vänta tills på fredag för jag ska få min nya skiva till SA för att den andra så lagga det fast hela tiden.. men min kompis sa att jag måste köra om allt som jag har klarat hittils.. Måste jag det?? :'( jag har ju mitt minneskort med all sparning på.. Redigerad 3 november, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Ta det lugnt dena save's kommer finnas kvar Redigerad 3 november, 2004 av rcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 det e klart du inte måste köra om... om du har ditt minneskort... Fattar la du själv eller!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hm om du har sparat o allt så behöver du väl inte spela om allt. aja du får väl vänta tills du får skivan så får ni väl se vem som har rätt. tror nog att du har rätt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 d e ju inte skivan som sparar hur långt du har kommit.. allt ligger sparat på ditt minneskort.. din kompis ljuger.. du behöver inte ha samma skiva när du kör bara samma minneskort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) d e ju inte skivan som sparar hur långt du har kommit.. allt ligger sparat på ditt minneskort.. din kompis ljuger.. du behöver inte ha samma skiva när du kör bara samma minneskort.. *puh* bra.. för det hade nämligen inte funkat med en annan skiva när han hade spelat på VC.. :S Men det var säkert nått annat fel.. Redigerad 3 november, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts