Don Rico Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nå som har vart inne i Area 51 eller? Så fort man kommer i närheten så får man 5 stjärnor läste nånstans att man skulle ta sig in dit på nått uppdrag. när man gjort det, kan man åka dit utan att få polisen efter sig eller? Typ, om man får några millitär kläder eller nått kanske? Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Vadå ja? du orkade inte skriva mera eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Vadå ja? du orkade inte skriva mera eller? va ska han skriva då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ja man åker dit på ett uppdrag *spoiler* och snor en jetpack. *spoiler* nej du kommer inte in där utan efterlysningar efter det, va ja vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheGooch Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag flög och hoppade ut med fallskärm hade 4 poliser, när jag landa 5 poliser sen han jag knappt gå 2 meter sen var jag död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har sprungit runt där inne. Inget spännande. Inga UFOn. Det finns två luftvärnsrobotar som skjuter ned dig om du flyger där över eller försöker lyfta med den helikopter som står parkerad där. Själv vill jag hitta ett stridsflygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Rico Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag var precis där inne jag med. inte särskilt svårt att ta sig in deti egentligen tog bara en motocross o maffade igenom stängslet Snodde pansarvagen där inne med Hmm...hade hoppats att det fanns flera saker där inne. typ ett sånt där stridsflygplan som jag har blivit nerskuten av ett antal gånger men man får leta vidare efter det! Men just nu så letar jag efter den där j**la bigfot o UFOn om det nu finns några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 bara köra sönder grinden till fordonen, sen spränga bort SAM siten som är där så kan du sno helikoptern eller planet.. eller så kan man ju ta en tank och glida runt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 MEN LÄR ER: stridsflygplanet finns på hangarfartyget i SAN FIERO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 MEN LÄR ER: stridsflygplanet finns på hangarfartyget i SAN FIERO! Jo men när jag skulle ta det va det låst:S men nu är jag på uppdrag 50 kanske har ändrats nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 MEN LÄR ER: stridsflygplanet finns på hangarfartyget i SAN FIERO! För mig finns det inne på Area 69 oxå! Så det så! Hmmf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag hittar då inget plan på hangarfartyget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts