ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vad är egentligen area 51! är det de där stället där dom grejsar med ufon och skit eller vad är de? och om det är ufo skiten var ligger den? asså i san andreas? och vad kan man göra där? asså i san andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) vet nu att det är ufo skiten! var på väg dit och va ser man jo en slags farkost! ja blev ass skraj men sen såg ja att de bara va nån grej utanför en affär typ en leksak som snurarrunt! omg det var läskigt lol! aja är på väg nu *EDIT* kollade lite och det var en bar! det var fan ass mkt ufo bilder och sånt där inne! vet ej om man vågar forsätta till area 51! lol Redigerad 3 november, 2004 av GTA## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Blunda, var tyst, och håll andan i en halvtimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Blunda, var tyst, och håll andan i en halvtimme. Det där känner jag igen! Area 51 är en topphemlig bas, som du redan vet.. Kolla på Gta kartan, finns en sån borta vid san fierro där det står "NOFLYZONE" där ligger den tror jag. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 No fly zone är väl flygplatsen som man köper, om jag inte minns fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 No fly zone är väl flygplatsen som man köper, om jag inte minns fel... naa vet inte! för när ja åkte där så fick ja en jäkla massa snutar efter mig! men en liten bit från area 51 typ bara nån meter så fanns där en jäkla kanon tyå me militär färger! tror nog det är den som kommer användas om man flyger över där! och den roterar av sig själv! coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 har varit på no fly zonen, det e lite småcoolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag fattar inte vart "Area 51" ligger. Är det "No fly zone" eller är det bortom det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 det är på no fly zone........åk dit så ser du det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Den där kanonen skjöt ner mig när jag åkte med min båt utanför kusten på uppdraget *SPOILER* När man ska mörda Ryder Fick åka i evighet för att jag hade ingen ammo. Sen skjöt kanonen ner ryder haahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 No fly zone är väl flygplatsen som man köper, om jag inte minns fel... nä, no fly zone ligger sydost om den gamla "plane-graveyard"-platsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 area 51 är världens kändaste hemligaste militärbas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jepp, de flesta vet att USA pysslar med mycket märkliga saker där, men själva har man bara bekräftat att man utvecklar flygplan där och det tillkännagivandet kom inte förrän 1989! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)! och vem syftar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts