Hultenius Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Jag har varit ändrat lite här och där nu. Det ni kommer att märka av är att det visas 30 topics/sida nu och att inga topics försvinner för att dom är för gamla. Annars vänter jag spänt på nästa version av IkonBoard som kanske kommer redan nästa vecka. Forumet kommer då att stängas av en kort tid (får vi hoppas i alla fall). Mer info kommer senare. Förövrigt så är vi nu över 200 registrerade medlemmar i forumet med över 600 inlägg. Fortsätt så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 när kommer ni börja anlita admins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Ja som fuskarna dom har moderatorer!! det skulle va roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 Jag fattar inte varför har ni GTA1 rum och GTA2 rum och GTA3 rum när vi aldrig använder dom vi skriver ju bara i allmänt snack där kan man ju skriva om alla GTA så tabort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 jag vill bli en admin!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 <font color='#000000'>jag vill bli en admin!!! </font> Vem vill inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 När kommer nya versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Vem vill inte det Jag vill inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jag vill inte VAD?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 VAD?!?! Bli Admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Har du glömt du e en Admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Har du glömt du e en Admin! Jo men jag menar "Global admin" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts