Mr_link Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag är i san ferrio och jag har bara W kvar och det står att jag ska ta sim lektioner var gör man de ?? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 I havet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Simma under vattnet för att bli bättre i lung capacity. Det är ganska jobbigt, jag simmade runt i en timma typ för att få 100% i lung capacity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 kan man inte göra på ett annat sätt ? tar skit lång tid men asså måste man ha hela full ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ok men hur mkt ska man ha halva eller hela ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts