MATRIX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har klarat updraget "Home Invasion".Vart hittar man Vanen? Bild tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag har klarat updraget "Home Invasion".Vart hittar man Vanen? Bild tack! vill också veta var den ligger i Los santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 mittemot gymet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Söööök... Finns typ minst tre trådar innan, varav en har jag svarat utförligt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ma hitta den inte mitt emot gymmet leta som faaan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 den ligger iaf där.. en svart skåpbil som står mot ett hus så att säga.. vet dock inte om de är mitt emot gymmet men jag lyckades hitta den på nåt vänster. Den ligger iaf i hemstaden vid gymmet ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Asså fan i helvete vad arg jag blir! Denna fråga kommer upp varje dag! jag som inte ens har GTA SA vet var den ligger! Klistra den här tråden! //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Finns här ingen som kan radera eller låsa sådana här trådar som verkligen (som Carolus XII... säger) kommer varje dag? Stör mig så otroligt mycket på folk sonm är för lata för att leta upp svaren själva eller som är så otåliga så de tvunget måste skriva två inlägg i rad efter varandra, dessutom med bara några få timmars mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Asså snacka om aggresiva ingen har tvingat er att kolla på dom här trådarna.. chill out för fan.!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Herre Satan. MINST hälften av inläggen på detta forumet är ju skit! Skit som man hur lätt som helst själv kan kolla upp på nätet eller någonstans, eller varför inte leta lite i äldre inlägg? Och varför ska jag "chilla"? Själv vill jag lesa seriösare inlägg än "... var finns den...", "...hur gör man det och det...". ETT inlägg om missions, ETT inlägg om allmänt skit, ETT... osv osv. \m/ \m/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ja jag håller me om att det är lite onödigt när det finns 7 lika dana trådar men är det nånting att lacka på eller ... han kan ändå inte ta bort den hur mycket du än gapar å skriker !!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ja precis, här sitter man framför datorn och skriker . Jag ser verkligen inget fel med att sitta framför datorn och skrika på usla forum-användare. Jag menar, att trycka på tangenter och att skrika är ju precis samma sak.... nä, nu ska jag ta ut min aggression på antingen ont anande människor i GTA eller sätta på CD-spelaren. Opeth \m/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Måste dock hinna klaga lite mer på inläggen här. Shit, kom på att jag i princip bara har klagat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Måste dock hinna klaga lite mer på inläggen här. Shit, kom på att jag i princip bara har klagat.... Welcome to my world! Kan inte någon mod klistra, area 51 tråden. hur långt har du kommit, och denna tråd så kanske det blir ett slut på detta. //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men vafan gå inte in på tråden om d e så störande heregud vafan e d me er ni flippar för ingenting grabben kanske inte lyckades hitta annan tråd låt han va meningen me detta forum är att man ska hjälpa varann inte klaga som kärringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nu tänker jag klaga: kan du inte göra det enklare för folk genom att sätta ut punkter? Jobbigt med långa meningar. Är det verkligen så konstigt m man läser trådarna? Jag gör inga personliga pågrepp, och jag har alltid låtit honom va. Svenska IG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts