Jump to content

Vet någon vart den där rånarbilen står?

MATRIX
 Share

Recommended Posts

Finns här ingen som kan radera eller låsa sådana här trådar som verkligen (som Carolus XII... säger) kommer varje dag? Stör mig så otroligt mycket på folk sonm är för lata för att leta upp svaren själva eller som är så otåliga så de tvunget måste skriva två inlägg i rad efter varandra, dessutom med bara några få timmars mellanrum. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herre Satan. MINST hälften av inläggen på detta forumet är ju skit! Skit som man hur lätt som helst själv kan kolla upp på nätet eller någonstans, eller varför inte leta lite i äldre inlägg? Och varför ska jag "chilla"? Själv vill jag lesa seriösare inlägg än "... var finns den...", "...hur gör man det och det...". ETT inlägg om missions, ETT inlägg om allmänt skit, ETT... osv osv.

\m/ >_< \m/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja precis, här sitter man framför datorn och skriker >_< . Jag ser verkligen inget fel med att sitta framför datorn och skrika på usla forum-användare. Jag menar, att trycka på tangenter och att skrika är ju precis samma sak.... nä, nu ska jag ta ut min aggression på antingen ont anande människor i GTA eller sätta på CD-spelaren.

Opeth \m/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor