Cortez Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Första uppdraget hos killen Zaig... eller nåt bögnamn. Man ska skjuta ner leksaksplan som släpper bomben på hans... vad de nu är. Och det känns som fast jag har siktet mitt på dom och skjuter så träffas inte planen. Det är runt när det är 1 minut kvar man behöver hålla ut som planen skjuter sönder den sista... vad det nu är. Nån som har nåt tips eller hjälp på uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 aa skit i det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 aa skit i det.... Du har skrivit 2 onödiga repyls. Konsitga människor som föröker få mer replys. Cortez: Jepp uppdraget e skit jobbit men försök kolla på radarn så mycket som möjligt. Och va koncentrerad stäng gärna in dig i ditt rum det gjorde jag då vart det lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Första uppdraget hos killen Zaig... eller nåt bögnamn. Man ska skjuta ner leksaksplan som släpper bomben på hans... vad de nu är. Och det känns som fast jag har siktet mitt på dom och skjuter så träffas inte planen. Det är runt när det är 1 minut kvar man behöver hålla ut som planen skjuter sönder den sista... vad det nu är. Nån som har nåt tips eller hjälp på uppdraget? Air Raid är svår. Men den uppdrag som kommer efter är nog svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts