uNderdog_101 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Var det någon mer än jag som inte fick med kartan i spellådan? jag beställde från spelbutiken.se och det enda som fanns i lådan var den där "turistguiden" men ingen karta. Spelet var ju inplastat så dom kan ju inte ha snott det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 otur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Var det någon mer än jag som inte fick med kartan i spellådan? jag beställde från spelbutiken.se och det enda som fanns i lådan var den där "turistguiden" men ingen karta. Spelet var ju inplastat så dom kan ju inte ha snott det. exakt hos mig med spelbutiken!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts