Stening Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Undrar om det finns nått bra sätt att tjäna pengar i början, har näligen hittat ett hus med garage vid stranden för 30000$. Vill inte hets spela igenom alla missions (är fortfarande i första staden) nåra speciella männskor som dropar mycket pengar när man dödar dom? finns en del som dropar massa sedelbuntar, e det bara random? en anna fråga... vad e *SPOILERS*?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 du kan ju alltid spela på hästar...... *spoiler* är en grej man skriver vid topicen, det betyder om man "avslöjar" nått i spelet, tex ja har klarat allt o i sista uppdraget så skulle man..bla bla blaa! Hajar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 monycheat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 monycheat? fuskare!!!! ETT TIPS: Spela på hästar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag fuskar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag fuskar inte Varför sa du moneycheat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Undrar om det finns nått bra sätt att tjäna pengar i början, har näligen hittat ett hus med garage vid stranden för 30000$. Vill inte hets spela igenom alla missions (är fortfarande i första staden) nåra speciella männskor som dropar mycket pengar när man dödar dom? finns en del som dropar massa sedelbuntar, e det bara random? en anna fråga... vad e *SPOILERS*?? jag körde taxi.. fick ihop $10000 på typ en halvtimme sedn rånade syrran lite limosiner..än del limosin snubbar har mycket,mycket pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Knarklangare brukar med ha många buntar. Det är dom som brukar stå helt stilla på en gata, tror dom har svarta kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Kan man spela på hästar i första staden!? Var? (Förlåt om det är självklart för er, men jag hade ingen aning om detta) Trodde inte man kunde det förrens man kom till LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Kan man spela på hästar i första staden!? Var? (Förlåt om det är självklart för er, men jag hade ingen aning om detta) Trodde inte man kunde det förrens man kom till LV. Montgomery..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Under hela den feta korsningen, längst ner, finns det en hästgrej. Om du köpte spelet borde du ha fått en karta med, kolla på den efter hästen. Annars är pimp-jobbet ett grymt stabilt sätt att tjäna pengar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Montgomery..... Var ligger Montgomery? (Är nybörjare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Var ligger Montgomery? (Är nybörjare) uppe på landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag hade ju 6000 tills jag hörde om ''Inside tracking bets''(stavning)och åkte dit,körde cirka 30 gånger tills jag äntligen vann cirka 120 000 sen så satsa jag mer och mer så nu har jag 18 000 000 . //emiL_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Så.. vilka hästar ska man satsa på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 2:an och 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hur gör man pimp uppdragen? Och kan man sno bilar som man sedan säljer i hamnen eller liknande? //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag hade ju 6000 tills jag hörde om ''Inside tracking bets''(stavning)och åkte dit,körde cirka 30 gånger tills jag äntligen vann cirka 120 000 sen så satsa jag mer och mer så nu har jag 18 000 000 . //emiL_J 30 ggr!?!?!? fy fan.jag har satsat typ 5-6 ggr gånger och vann på alla gånger.och ta inga särskilda nummer,ta dom med grymma namn tex DR.Boogie och Crack Horse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 finns en i downtown oxå (vann 1,6 milj på hästar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hästarna äger Dom är spännande också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts