nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vad e de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vad e de en liten by vid Mount Chilidad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men thx hur många uppdrag vet du unge fär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men unge fär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vet vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 e de så svårt att komma ihåg hur många uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 e de så svårt att komma ihåg hur många uppdrag tror nog att du behöver sitta en hel dag och natt för att komma till SF, det är kanske typ 30 uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) men jag har gjort 56 uppdrag och är på anndra världen Redigerad 3 november, 2004 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) hallo hur många jag har gjort 56 uppdrag och är på anndra världen Redigerad 3 november, 2004 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 satan ska de va så svårt jag siger de igen (jag har gjort 56 uppdrag och är på anndra världen ) hur många e de till den sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 satan ska de va så svårt jag siger de igen (jag har gjort 56 uppdrag och är på anndra världen ) hur många e de till den sista Har du börjat hämta bilar på dina uppdrag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Har du börjat hämta bilar på dina uppdrag?? Eehm kolla datumet på förra tråden Redigerad 7 februari, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Märkte just att jag hade öppnat san fierro, fast jag hade läst på någon sida att man måste göra uppdraget are you going to san fierro för att öppna staden och jag har inte gjort det uppdraget så jag trodde att staden var låst Man måste göra "going to san fierro" för att börja få uppdrag där, men stället e öppet hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bifhif21 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har ett uppdrag att man ska skjuta några personer i The Atrium och sedan åker man på baken av en motorcykel och ska skjuta ner en massa motorcyklar och en stor lastbil åker bland annat ner för en bro och sedan har jag ett annat uppdrag samtidigt med ett lowrider race, har jag långt kvar och kan ni ge tips hur jag ska klara dom här uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts