oskar87 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag undrar hur många uppdrag måste man klara för att komma till en annan Ö är på första klarat 24 uppdrag ? //// Oskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag tror att det är 55-57 missions du ska klara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Är du säker på att det är så många!!! Är på första ön och gjort 21 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 När man har gjort 27 uppdrag kommer man till San fierro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jaa!!! jag är snart där f*n vad härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) för att komma till andra staden (SAN FIERRO) som måste man klara 26 uppdrag Redigerad 3 november, 2004 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) När man har gjort 27 uppdrag kommer man till San fierro.. Jag har gjort över 30 uppdrag men är fortfarande i Los Santos/landsbygen, jag vet att uppdraget som tar en till san fierro heter are you going to san fierro eller något sådant, men vad heter uppdraget som kommer innan det? Edit:35 uppdrag Redigerad 3 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hur många är det till Las Venturas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 undrar jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Mååånga tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 tydligen............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Märkte just att jag hade öppnat san fierro, fast jag hade läst på någon sida att man måste göra uppdraget are you going to san fierro för att öppna staden och jag har inte gjort det uppdraget så jag trodde att staden var låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men va smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men va smart Jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 har gjort 59 uppdrag och har fastnat på de man ska dyka på men ska klara de men undrar hur många uppdrag man ska göra för att komma till sista banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hur många är det till Las Venturas? tar nog 27 timmars spel. Är i las venturas,men min PS2 gick sönder, ni kommer hinna i kapp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men thx hur många fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 du kommer till las venturas efter detta upp draget Yay Ka-Boom-Boom Unlock: You can buy the Wang Cars showroom, More Cesar Missions, Access to the Las Venturas Island, Mystery Missions Reward: $25.000, Respect + Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men tror du att om man har gjort 70 uppdrag har man kommit till sista banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 så fort man hamnar i Angel Pine kan man komma till SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts