fredflinta2001 Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 som sagt skriv här om nån vill ha hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 som sagt skriv här om nån vill ha hjälp. Ja! Vet du var hidden package som ska vara vid tunnelbanan i chinatown är? jag hittar den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag kan sätta en mille på att vi alla kan dubbelt så mycket mer än dig och jag tror inte folk vill fråga enbart dig grejer om GTA3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag kan sätta en mille på att vi alla kan dubbelt så mycket mer än dig och jag tror inte folk vill fråga enbart dig grejer om GTA3... Wörd! varför fråga han när man kan fråga alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 har du klarat ön för annars är inte grinden öppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Ojj... 2 dar att fundera ut de.. Du måste ju va proffs!! *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 jag har inte kunnat gåt in på datorn på två dar för min aföräldrar har varit på den då och förresten mitt dodo rekord är en timme sen orkade jag inte spela mer, slå det du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Finns redan minst 3pers. som har flygit längre... Och det där men grinden har jag redan skrivit... för två dar sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 27 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 (redigerad) Hur långt har dom flugit då? och föresten nu ska jag försöka flyga 4timmar. Redigerad 27 november, 2002 av fredflinta2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 jag har inte kunnat gåt in på datorn på två dar för min aföräldrar har varit på den då och förresten mitt dodo rekord är en timme sen orkade jag inte spela mer, slå det du. Senaste rekord jag hörde var 180 000 sekunder ungefär, men det är nog slaget nu. Detta motsvarar ungefär... två-tre dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jag har flugit 4 dagar jag stängde aldrig av playstationet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jag har flugit 4 dagar jag stängde aldrig av playstationet. hur fan pallar du. får jag också ställa en fråga. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Hahahaha... Å de ska man tro på? Sig då exakt hur många sekunder och ladda upp en screenis från statsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jag har inte kunnat gåt in på datorn på två dar för min aföräldrar har varit på den då och förresten mitt dodo rekord är en timme sen orkade jag inte spela mer, slå det du. så du menar att ditt rekord i att flyga länge med dodon bevisar att du är duktig? HAHAHA Det bevisar INTE att du är duktig, alla som kan flyga ööver 500 sekunder utan prooblem kan ju i princip flyga hur länge som helst Jag vet att det är så, för jag har själv flugit i 3864 sekunder som längst, o det hade inget med min skicklighet o göra! det kallas tålamod och stollepro att försöka flyga så läng, hehe När det gäller skicklighet i dodo-flygning så mäter man enligt mig det genom att se hur bra kontroll man har på dodon, hur snabbt man kan svänga osv-osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 så du menar att ditt rekord i att flyga länge med dodon bevisar att du är duktig? HAHAHA Det bevisar INTE att du är duktig, alla som kan flyga ööver 500 sekunder utan prooblem kan ju i princip flyga hur länge som helst Jag vet att det är så, för jag har själv flugit i 3864 sekunder som längst, o det hade inget med min skicklighet o göra! det kallas tålamod och stollepro att försöka flyga så läng, hehe När det gäller skicklighet i dodo-flygning så mäter man enligt mig det genom att se hur bra kontroll man har på dodon, hur snabbt man kan svänga osv-osv... Och framför allt trick med dodon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Och framför allt trick med dodon... Precis! De4t är sånna saker som visar hur duktig man är, inte hur länge man kan flyga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Min rekord med dodon är 10 sek, är inte så jäkla bra med dodon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Mitt är 240 sekunder, som ni kanske redan märkt... Ja skulle ha flygit längre, men jag kom visst över en Unikt Hopp. Hatar dessa buggar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 man kan ju alltid emaila till gta sajtens frågor och svar gör jag ibland då jag vill ha hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 man kan ju alltid emaila till gta sajtens frågor och svar gör jag ibland då jag vill ha hjälp Ööö, va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts