LogicX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 VA FAAN... Ifall han har klarat det så är det väl hans problem, ni andra som inte har klarat det och bara klagar och klagar är bara avis på han.. bara för han e bättre en er... BLIR SÅ JÄLVA IRRITERAD... på folk som inte har nåt bättre för sig en att klaga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 VA FAAN... Ifall han har klarat det så är det väl hans problem, ni andra som inte har klarat det och bara klagar och klagar är bara avis på han.. bara för han e bättre en er... BLIR SÅ JÄLVA IRRITERAD... på folk som inte har nåt bättre för sig en att klaga... klagar inte du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LogicX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Sägar bara som jag tycker.. jag pekar inte ut någon person.. Ni pekar ut en person bara för att han har klarat spelet.. är inte det det går ut på..att klara ett spel.. eller har jag fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mizi Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hur många uppdrag ingår i storyn då? Har själv gjort ca 65! 90 ST TROR JAG DET VAR...End of the line heter sista.....man dödar ´Smoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 onödig tråd.. :| och jag vill inte klara det så fort som möjligt.. utan jag vill njuta 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vad gör man på sista uppdraget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vad gör man på sista uppdraget ? man dödar Smoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 asså sluta klaga på honom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Varför svarar du då om det är en onödig tråd? Att ge en kommentar duhh! Har du aldrig svarat i en onödig tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 90 ST TROR JAG DET VAR...End of the line heter sista.....man dödar ´Smoke SUCK. Varför kollade jag i den här topicen. kul nu vet man vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 du som avslöjade sista uppdraget kunde ju skriva *spoiler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hur många uppdrag till sista banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hur många uppdrag till sista banan jag ahr gjort 88 o jag har klarat spelet så kanske 87 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 e de så många bara för att få köra till sista världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 satan ska de va så svårt jag siger de igen (jag har gjort 56 uppdrag och är på anndra världen ) hur många e de till den sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 detta börjar bli totalt off-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vet du inte eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts