Wild_hawk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 alla är säckert JÄTTE arga på JOLLE för dom där ryckterna.. jag är en av dom som är arga på honom. men VI kan ju inte vara arga på honom hela tiden så jag tycker att han ska säga förlåt här och nu! och håla med om att han hittade på ryckterna bara för att få uppmärksamhet!. Jag förlåter honom i så fall och ni andra gjör nog det med (annars är ni töntiga om ni inte gjör det) AND REMEMBER WE ARE ALL A BIG FAMILY THE GTA SAJTENS FAMILY!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Nja, jag vet inte riktigt... Vem skulle vara mamma(eftersom HUltan är självutnämd pappa... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Förlåta jollepolle....varför då???....Tycker inte om hans sjuka skämt....fattar du inte att han leker med oss??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Fan stell!! Behöver nån vara mamma eller pappa?? OK hultan bestämmer ju här men behöver nån vara mamma då??????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Nja, jag vet inte riktigt... Vem skulle vara mamma(eftersom HUltan är självutnämd pappa... ) FORUMET ÄR VÅR MAMMA HULTAN FUC#A#E MED DET OCH VI FÖDDES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Förlåta jollepolle....varför då???....Tycker inte om hans sjuka skämt....fattar du inte att han leker med oss??? funny kom i håg att FÖRLÅTA är en av dom finnaste saker som vi kan... och om han skulle störa oss igen med sin ryckten så får väll hultan avliva honom från forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 funny kom i håg att FÖRLÅTA är en av dom finnaste saker som vi kan... och om han skulle störa oss igen med sin ryckten så får väll hultan avliva honom från forumet! man avlivar djur, människor avrättar man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Fan stell!! Behöver nån vara mamma eller pappa?? OK hultan bestämmer ju här men behöver nån vara mamma då??????????? Japp, absolut... Ingen "bigmama" inga barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 varför inte ge honom en chans till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Han förtjänar det inte...Än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 funny kom i håg att FÖRLÅTA är en av dom finnaste saker som vi kan... och om han skulle störa oss igen med sin ryckten så får väll hultan avliva honom från forumet! Jo men folk brukar oftast ge något för att få något tebax....varför ska jag förlåta honom(Har lixom ingen andledning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jo men folk brukar oftast ge något för att få något tebax....varför ska jag förlåta honom(Har lixom ingen andledning) Nej han har ju inte sagt förlåt eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Varför förlåta? Han spred falska rykten som vanligtvist brukar leda till perm ban.. Och han har ju inte bett om ursäkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 (redigerad) jaa. gays på U-båten i gta vice som sa: I love you på ryska, TSSS Redigerad 28 november, 2002 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 jaa. gays på U-båten i gta vice som sa: I love you på ryska, TSSS JA! jag förlåter han aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 vad hade han gjort glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 vad hade han gjort glömt Men du, läs igenom topicen bara!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 var då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 I gta vice city... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 en fråga.... hur ska han kunna säga FÖRLÅT om han är bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts