Ruffy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 San Andreas Videos (Webcam kvalle ) Nu bestämde jag mig för att vara lite snäll och spela in lite filmer, för dom som inte har fått spelet än. Så... Varsågoda! Här kommer några videos som jag fixat med min webcamera, inte alls bra kvalite, men alltid något. Ni andra kan ju också posta här. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/thumbbogs.JPG Bah, så vart det fel på webkameran nu. Uppdaterar med fler filmer sen, några önskemål? Dock bara vart i Los Santos. *Klicka på bilden för att spela ladda ner filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 nice film...men hur f*n får du bilarna att fastna på bogseringskroken? Gör gärna en film med ett flygplan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Vart hittar jag bogseringsbilen? Jag är på första ön finns den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vart hittar jag bogseringsbilen? Jag är på första ön finns den där? Öhhm...det går bara inte att missa bogseringsbilarna! Dom finns överallt (Enligt mig)!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 San Andreas Videos (Webcam kvalle ) Nu bestämde jag mig för att vara lite snäll och spela in lite filmer, för dom som inte har fått spelet än. Så... Varsågoda! Här kommer några videos som jag fixat med min webcamera, inte alls bra kvalite, men alltid något. Ni andra kan ju också posta här. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/thumbbogs.JPG Bah, så vart det fel på webkameran nu. Uppdaterar med fler filmer sen, några önskemål? Dock bara vart i Los Santos. *Klicka på bilden för att spela ladda ner filmen. va dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Du hissar ner kroken så lågt som går, R3 spaken, sen backar du på en bil . så fastnar den som en magnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts