P-C Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) altså när jag öppnar kommandotolken för att göra en grej [vill inte säga pga Moderatorer] så står det följande C:\> \Documents and Settings\Agge\Bild 002 då trycker jag ENTER så står det: Documents är inte ett internt kommando, externt kommando, program eller kommandofil jag följer en guide på internet så jag vet att det ska stå C:\Documents and Settings .... UTAN en sån här sak[vilket är tecknet för kommando] > så om nån kan mycke om Kommando-tolken hjälp mig! Om ni vill veta vad jag ska göra så skicka ett PM .. Redigerad 3 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Testa och skriv bildformatet som den är sparad i (t ex. jpeg, png, bmp, gif etc.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 thats not the problem... den tror att jag vill skriva ett kommando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 sökvägar med mellanslag i ska ha " runt sig. "C:\Documents and settings\osv....." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 sökvägar med mellanslag i ska ha " runt sig. "C:\Documents and settings\osv....." altså : C:\>"C:\Documents and Settings" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Vet inte varför du har med >, men ja det är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 för att öppna något som ligger inom mappen so mär aktiv, använd inte ett inledande \, om du gör det går cmd.exe ifrån rot-mappen. får att byta aktiv mapp använder du kommandot cd, (tex "C:\>cd mapp\mapp2"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts