Telus Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag tycker Lance Vance e grymmmmast!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag tycker Lance Vance e grymmmmast!!!!! inte för att värka dum men.... det finns redan en sån här topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 oj!.... hoppsan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 oj!.... hoppsan! men du det gör inte så mycke (tycker jag) men kom i håg att många här inne stör sig på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Det var min topic, men det gör inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dread_wolf88 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Lance vance är en fittig jävla fjolla dom coolaste karaktärerna är rickardo diaz och phill cassady Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jag tycker Candy Suxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Jag tycker Candy Suxxx ja man känner ju igen rösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yngvelli Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Cortez är ju äckligt bra med tanke på att han är ´trevlig och en omoralisk maktgalning på samma gång. älskar tex då han ringer Tommy efter att man klarat spelet och frågar om Mercedes har blivit advokat. Det skulle enligt honom vara en extrem skam för hans släkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts