soup Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 mitt PS2 är ganska ny och den klarade inte GTA SA. vet inte vad som hände med mitt PS2, när man går till t ex till en affär i sa eller gym så börjar den ladda det i fem min, och mitt PS 2 börjar göra ett högt ljud ,som en bil motor, vafan hände med den , är det nån som har samma problem. Är det nån som vet värför mitt PS2 gör det höga ljudet .RRRRRRRRRR den låter mig inte spela också , fan vad tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jävla fitt forum, är det inte nån som har detta problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 nej. sluta svära tack men vi sörjer för dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 lol, du svarar sju min efter att du gjort tråden, på en onsdags förmiddag då många är i skolan/jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 lol, du svarar sju min efter att du gjort tråden, på en onsdags förmiddag då många är i skolan/jobbet men du fattar väl, att vi har lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RoB1N Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men alla kanske inte har lov samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Och att skriva två inlägg direkt efter varandra är så otroligt korkat, när det nu finns en EDIT-knapp. SPAM kallas det med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 fel på cdläsaren troligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daKo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 mitt PS2 är ganska ny och den klarade inte GTA SA. vet inte vad som hände med mitt PS2, när man går till t ex till en affär i sa eller gym så börjar den ladda det i fem min, och mitt PS 2 börjar göra ett högt ljud ,som en bil motor, vafan hände med den , är det nån som har samma problem. Är det nån som vet värför mitt PS2 gör det höga ljudet .RRRRRRRRRR den låter mig inte spela också , fan vad tråkigt. Hände samma för mig när jag skulle spela ett demo, när jag såg att skivan var helt sne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag ahr oxo det problemet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 TACK för era svar hehe, kan nog inte spela GTA SA i tre dagar, för att min PS 2 är i verkstan. :'( De andra kommer nog klara spelet , medan ja sitter som en tönt och väntar på min trasiga PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 TACK för era svar hehe, kan nog inte spela GTA SA i tre dagar, för att min PS 2 är i verkstan. :'( De andra kommer nog klara spelet , medan ja sitter som en tönt och väntar på min trasiga PS2. Vaddå! Var glad att du har ett PS2!!!!!! Jag har ens inget!!!!!!!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 aldrig hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men alla kanske inte har lov samtidigt? V.45 ska typ alla ha lov annars är de ju nå fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frag Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 V.45 ska typ alla ha lov annars är de ju nå fel Nej.. det är inte samma för alla.. lika som med sportlov etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts