ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 kan någon hjälpa mig med det uppdraget? när jag är vid flygplatsen så är det ju nått om nån singnal! men var ska man åka för att den ska bli starkare? eller var är vanen som ma ska till? nån som vet<? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Åk mot start banan, och kolla om mätarn fylls på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 först åker du till flygplatsen och hämtar en helikopter... åker och parkerar den utanför.. sen flyger du dit till alla ställen... SEN åker du till det öppna fältet... den är på olika ställen varje gång så... hövra över ba.. sen följer du efter dem.. åk nära marken.. och döda dem och vanen , sen sticker du me helikoptern utanför flygplatsen dit du ska.. * mission passed* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 alla helikopptrar är ju låsta :S visa gärna på kartan var det finns en olåst helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 de är bara onödigt med helikopter, ta en bil istället... skjut lite på vanen så hoppar dem ut och då är det bara att döda dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 okey men asså finns det inte fler startbanor? asså för problemet är att ja kan inte hitta vanen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 För mig stod den längst bort på startbanan, men jag tror det är olika varje gång. Följ efter mätaren. Ju närmare du kommer desto mer fylls mätaren, när den är full är du nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) okey tack! men ja behöver hjälp på ett uppdrag på "driving school missions" *EDIT* klarade det nu! Redigerad 3 november, 2004 av GTA## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 men måste man klara driving school missions eller? asså för att komma till lv? för det är fan omöjligt att klara city slicking! om man måste kan nån ge nått tips på hur man klarar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts