RoB1N Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hmm.. har STORA problem med "loading" å "Cant read the gta:sa bla bla disk" å väggar som går upp i rök ... så ja sökte på detta fina forum och hitta att man ska renjöra lasern.. då tänkte ja om man bryter nån garanti å sånt shit om man öppnar den? Hehe och ja undrar vad *spoiler* betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 *spoiler* vet jag inte, men man ska inte kolla fall man inte har SA iaf kolla bara garatin fall man kan göra något sånt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta82 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) *Spoiler* använder man som en varning om att man ska skriva om någonting som alla kanske inte vill se för att dom vill upptäcka det själva. Man berättar någonting om spelet som alla inte vet från början och förvarnar om det så den som inte vill se inte behöver få en "obehaglig" överaskning. Redigerad 3 november, 2004 av Flinta82 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hmm.. har STORA problem med "loading" å "Cant read the gta:sa bla bla disk" å väggar som går upp i rök ... så ja sökte på detta fina forum och hitta att man ska renjöra lasern.. då tänkte ja om man bryter nån garanti å sånt shit om man öppnar den? Hehe och ja undrar vad *spoiler* betyder? Hände samma sak för mig, men det blev så också med andra spel, så mitt PS2 har fotfarande garanti, ska gå och laga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RoB1N Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 härligt grabbar.. (lr flickor?) aja tack för svaren.. men min konsol är 2 år gammal? så de finns väl knappast nån garanti kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ska köpa PS2 och allt om två veckor! kommer dö av väntan. Fall man väntar på något SA aktikt, dör du av väntan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RoB1N Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts