makker Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hur klara ni det uppdraget? Vill veta för jag tror att mitt har buggat sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Vilket är det? Kommer inte ihåg så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 race-uppdraget som heter wu zi mu eller första uppdraget hos woozie i sf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Om det är ett Racer uppdrag ska man skaffa GAS och köra i 1:a person så går det jättebra för mig i.a.f. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 det första race-uppdraget är busenkelt.. alla andra kör med amerikanska muskelbilar, du kan köra med vilken bil som hellst för att vinna, kom bara ihåg att komma i ledningen tidigt.. efter första checkpoint, gena över kullen i högersvängen så kommer du om alla, sen kan du tat lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 det första race-uppdraget är busenkelt.. alla andra kör med amerikanska muskelbilar, du kan köra med vilken bil som hellst för att vinna, kom bara ihåg att komma i ledningen tidigt.. efter första checkpoint, gena över kullen i högersvängen så kommer du om alla, sen kan du tat lugnt går finfint att ta en vanlig taxi, så slipper man frustrerande sladdar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag tog den där bilen hos den där spanska käringen, jag fick göra om uppdraget 8 gånger, eftersom bilen kom uppochned hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Bara gasa så klarar man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Tips: Ta det lugnt! Du behöver inte ligga i ledningen hela tiden. Det räcker med om du gasar på i slutet. Men som tidigare nämt, ta vilken bil som helst som inte sladdar. Med andra ord: Allt annat utom Lowrider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag klarade det med en lastbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 det e skit enkelt ta en taxi men det e det andra updraget som e svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Skit enkelt ta en sån stor bil, Rancher heter dom väl?? i starten svänger du lite åt höger så prejar du in en bil i ladan sedan kör du bara lungt resten så klarar du de......likadant med nästa race ta det lungt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag tog bilen där Catalina(kommer inte ihåg om hon hette så) bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag är på det andra racet nu. Det är svårare, några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 på Wu Zi Mu ska du andvända fyr hjulingen.... den har ett jävla bra grepp även fast den inte är så snabb så tar du ledningen för du kan ha gasen i bottten hela tiden o behöver nästan aldrig bromsa utan kan svänga i hög fart utan några problem.... motståndarna har klumpiga muskel bilar o sånt... dom måsste brommsa.... så det tar längre tid för dom... Jag vann skit lätt med Fyr hjulingen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag tog den enorma lastbilen och prejade bort alla. Sen var jag "The king of the road" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ta en sanchez bara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hehe hatar dom dära race uppdragen har lyckats köra ned i vattnet 2 gånger, när jag låg i ledningen då bara man ligger i ledningen så kan man bara halvgasa rulla osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ta en sanchez bara!! Man kan väl inte använda en sanchez?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 tog en truck o ramma alla av vägen, sen e de bara o glida.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts