MyStiC Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Vart finns den här gocarten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hmmm, det har jag inte hittat än, måste finnas runt LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus the cool guy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 har inte heller hittat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 las venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 på bakrunden ser det ut som att vara på landet. men jag har inte LAS VENTURAS så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 på bakrunden ser det ut som att vara på landet. men jag har inte LAS VENTURAS så jag vet inte det finns alla bilar (tror jag) på samma ställe för dom har tagit kort just där på dom så du lär inte hitta den exakt där för dom har ju som sagt åkt dit med bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 den finns på piren tro jag:) den fanns där när ja gjorde ett uppdrag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 **spolier** man kan åka med det i ett uppdrag när man ska jaga Og Loc först åker man svävare!! och sen gocart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Men pls. Jag sa vart finns den inget vettigt svar än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Men pls. Jag sa vart finns den inget vettigt svar än vid piren tror jag kolla där men ja tror du måste klara uppdraget där man jagar og loc eller va han heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vid piren tror jag kolla där men ja tror du måste klara uppdraget där man jagar og loc eller va han heter när jagaar man han? i san fierro? eller kvar i santos? kan inte minnas att jag gjort det iallfall och vilken pir? den stora med ett parisehjul på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 när jagaar man han? i san fierro? eller kvar i santos? kan inte minnas att jag gjort det iallfall och vilken pir? den stora med ett parisehjul på? det undrar jag med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 när jagaar man han? i san fierro? eller kvar i santos? kan inte minnas att jag gjort det iallfall och vilken pir? den stora med ett parisehjul på? tror det va i santos, nej det e den piren utan parisehjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det finns 1 vid Madd doggs mansion när du har klarat OG Loc uppdraget.. Och sen finns det 1 vid Dirtring i LV.. vet inte när den kommer fram eller så.. men den finns bakom det huset.. på dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det finns 1 vid Madd doggs mansion när du har klarat OG Loc uppdraget.. Och sen finns det 1 vid Dirtring i LV.. vet inte när den kommer fram eller så.. men den finns bakom det huset.. på dagen.. Vilket Og Loc uppdrag? när man åker till madd dog och hämtar nån bok? var uppe i hans mansion men jag hittade den inte..och det var ingn på piren heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts