Mobacko Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ja har gjort alla uppdrag för Woozie, Zero och Toreno nu finns det ingen mer uppdrags givare, vad ska ja göra? det enda som visas på kartan är "$" drivingschool, måste ja klara dom för att kunna få mer uppdrag av någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daggeman Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ja har gjort alla uppdrag för Woozie, Zero och Toreno nu finns det ingen mer uppdrags givare, vad ska ja göra? det enda som visas på kartan är "$" drivingschool, måste ja klara dom för att kunna få mer uppdrag av någon? Typ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 svar ja.. du måste klara dringingschool för att koma till las ventura Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 svar ja.. du måste klara dringingschool för att koma till las ventura ja har redan LV men ingen som ja kan göra uppdrag hos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ok, men kör drinving school.. har för mig att nån ringde när jag klarade den.. (gjorde den så fort man kunde.. när jethro ringde) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ok, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 när du klarat det komemr toreno ringa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Och då ska du köpa det dära bilhuset nästan vid ditt garage i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 måste man ha guld i allt :S jag har gjort alla uppdrag men inte den man måste ha särskilda swiming skills hur gör jag det snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts