emo Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du fattade inte riktigt det med namnen på trådarna, va? om du menar det där med att jag döpte den till *SPOILER*... nä faktist inte... jag tänke att folk kanske inte ville veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det verkar som om hon fortfarande är kär i CJ, och därför skjuter Fido i GTA3. Det är iaf vad jag och min bror kom fram till. Jo, för att annars skulle inte bitchen ringa och säga 'You're a fucking idiot! I don't love you anymore' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jo, för att annars skulle inte bitchen ringa och säga 'You're a fucking idiot! I don't love you anymore' men hon säger ju också "if i say i don't love you, it means i want you o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hon säger juh i San andreas att hon inte gillar CJ längre och att hon ska dra med gt3 snubben till Liberty city...det är då gta3 ska utspela sig, efter att hon kom från san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hon säger juh i San andreas att hon inte gillar CJ längre och att hon ska dra med gt3 snubben till Liberty city...det är då gta3 ska utspela sig, efter att hon kom från san andreas men hallå där, köp blåbär... dem kanske inte gjorde det exakt när dem kom till leberty city... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johniie Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ja det är Catalina som skjuter GTA3 snubben! Men jag har hört att det är Tommy Vercetti!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men när blir han skjuten egentligen? Är de innan Gta3 börjar eller efter för om de va innan så måste han ju ha överlevt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du är ganska ny här... Dra inte upp gammla trådar! Om du kollar på datumet skrevs den här tråden för över ett halvår sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du är ganska ny här... Dra inte upp gammla trådar! Om du kollar på datumet skrevs den här tråden för över ett halvår sen. Nästan ett helt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 8 är närmare 6 än 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 8 är närmare 6 än 12. Ja men i matte så går man alltid upp efter 5. Men vi ska inte börja bråka om en några siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) I det andra uppdraget för Ken Rosenberg när man ska ''infiltrera'' slakteriet i Las Venturas (tror jag) så kan man höra att Ken säger nått i stil med ''That was great, Tommie! Just like the old times!'' och direkt efter kommer CJ med: ''Who the fuck is Tommie?!'' Rätt så kul att de har lagt till inslag från GTA3 och Vice City Redigerad 5 augusti, 2005 av Robban87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Får man se tommy i san andreas? Och är Ken Rosenberg han som sniffar hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Så här är det: I Vice city så fanns Ken Rosenberg, och Kent Paul med. Så hänger GTA: SA och Vice City ihop. Vice city kommer alltså först. I San Andreas så är CJ ihop med Catalina. Hon blir sedan sur på honom och blir tillsammans med Claude från GTA: III. De reser sedan till Liberty City. Salvatore är också med i San Andreas. Salvatore är maffia bossen. Alltså Kommer GTA: VC först, sedan GTA: SA, och sist, GTA: III. I GTA: III så blir man sljuten av Catalina och spelet går ut på att hämnas på henne för att hon skjöt en efter bank rånet och tog pengarna. I slutet så blir Claude ihop med Maria som har en liten roll i ett uppdrag. Jag tror att det är "free fall". I GTA: SA är inte Tommy Vercetty med. Nu hoppas jag att alla förstår. God Natt. Nu ska jag se på "White Castle". Redigerad 5 augusti, 2005 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det är toppen att de typ blandat alltihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Claude blev inte tillsammans med Maria i slutet av GTA3. Hon trodde att de var tillsammans typ hela spelet och Claude skjuter henne i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Konstigt att denna inte blivit låst. Nördigt dålig trådtitel och tråden har absolut ingen handling för fem öre. REPORT Redigerad 5 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Catalina ÄR hon som skjuter gta3 snubben när dom rånar banken .. (ghost town) Hon som hänger ihop med nån Colombian snubbe som man dödar har jag för mig. Där vid byggplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ja, det är det. Alla som har något i huvudet vet redan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Men hur hänger gtaserien ihop?? San andreas är ju 90-tal och gta 3 är väl 2000 tal isåfall.. men hur kan då vice city utspela sig på 80-talet om det är efter gta 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts