Jump to content

*SPOILER*

emo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hon säger juh i San andreas att hon inte gillar CJ längre och att hon ska dra med gt3 snubben till Liberty city...det är då gta3 ska utspela sig, efter att hon kom från san andreas

men hallå där, köp blåbär... dem kanske inte gjorde det exakt när dem kom till leberty city...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 8 months later...

I det andra uppdraget för Ken Rosenberg när man ska ''infiltrera'' slakteriet i Las Venturas (tror jag) så kan man höra att Ken säger nått i stil med ''That was great, Tommie! Just like the old times!'' och direkt efter kommer CJ med: ''Who the fuck is Tommie?!''

Rätt så kul att de har lagt till inslag från GTA3 och Vice City :P

Redigerad av Robban87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här är det: I Vice city så fanns Ken Rosenberg, och Kent Paul med. Så hänger GTA: SA och Vice City ihop. Vice city kommer alltså först. I San Andreas så är CJ ihop med Catalina. Hon blir sedan sur på honom och blir tillsammans med Claude från GTA: III. De reser sedan till Liberty City. Salvatore är också med i San Andreas. Salvatore är maffia bossen. Alltså Kommer GTA: VC först, sedan GTA: SA, och sist, GTA: III. I GTA: III så blir man sljuten av Catalina och spelet går ut på att hämnas på henne för att hon skjöt en efter bank rånet och tog pengarna. I slutet så blir Claude ihop med Maria som har en liten roll i ett uppdrag. Jag tror att det är "free fall". I GTA: SA är inte Tommy Vercetty med. Nu hoppas jag att alla förstår. God Natt. :P Nu ska jag se på "White Castle".

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor