emo Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 fan vad jag hade det på känn... när man ska göra uppdraget "wu zi mu" så får man se någon snubbe i bakgrunden, direkt när jag såg honom så kände jag på mig att det var snubben från gta3... och sen när catalina säger "he needs the money, because we are going to Liberty City" då fatta jag på en gång (kul att han inte sa ett ord här heller.. jag skiter i om ni inte bryr er men det gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Näe, så jävla häftigt! jag har inte tänkt på det, jag kollar inte så mkt i bakgrunden.. Det var grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 De filmar ju till och med in på honom ju, och så finns det ju redan massa trådar om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) snubben från gta3, han blir skuten i början när dom gör ett bankrån. blir inte han skuten av catarina då? Redigerad 3 november, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det är i farewell my love inte wi zi ming kines. Ja gta3gubben blir skjuten av catalina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det är i farewell my love inte wi zi ming kines. Ja gta3gubben blir skjuten av catalina. ehh hallå på dig.. i uppdraget wu zi mu ser man snubben från gta3 i bakgrunden när han sitter på en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 han blir inte alls skjuten av catalina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 catalina kanske är tjen som skuter gta 3 snubben när man börjar ett nytt spel i gta3, i själva intror när dom springer ur från banken... med tanke på att hon har ju bara massa rånar upp drag. kanske har en bindelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 har inte tänkt på det men fan va grymmt om det stämmer.. ska kolla på gta3 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 ehh hallå på dig.. i uppdraget wu zi mu ser man snubben från gta3 i bakgrunden när han sitter på en bil. Men man ser han tydligt i uppdraget jag nämde. Jo Cataline skjuter visst honom i introfilmen till GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 han blir inte alls skjuten av catalina ja... var du uppmärksam på gta3 eller! bara frågar... jo han blir skjuten av catalina i börjar av gta (introfilmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Men man ser han tydligt i uppdraget jag nämde. Jo Cataline skjuter visst honom i introfilmen till GTA3. japp och hon säger typ sorry baby eller nått innan hon skjuter. Redigerad 4 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 alltså hur hör Gta3 och SA ihop igentligen. varför skjuter Catalina honom när dom var typ tillsamans i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 alltså hur hör Gta3 och SA ihop igentligen. varför skjuter Catalina honom när dom var typ tillsamans i SA? hon tröttna väll på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Förmodligen så har det blivit ngt skit emellan dom. Alla gta hör ihop, alla 3d banor e med på det första gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 han kanske gjorde bankrånet med Catalina, men blev häktad av henne så han sköt sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) japp och hon säger typ sorry baby eller nått innan hon skjuter. "sorry babe, iam an embisious (typ) girl, and you, your are just a small time" Redigerad 4 november, 2004 av Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 han kanske gjorde bankrånet med Catalina, men blev häktad av henne så han sköt sig själv alltså försöker du vara rolig så klarade du inte ens av att vara lite lätt lustig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 fan vad jag hade det på känn... när man ska göra uppdraget "wu zi mu" så får man se någon snubbe i bakgrunden, direkt när jag såg honom så kände jag på mig att det var snubben från gta3... och sen när catalina säger "he needs the money, because we are going to Liberty City" då fatta jag på en gång (kul att han inte sa ett ord här heller.. jag skiter i om ni inte bryr er men det gör jag Du fattade inte riktigt det med namnen på trådarna, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts