GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 De funkar inte... När jag spelet några minuter står det längst ner: "Error reading disk Grand Theft Auto lll" nånting och skiten stannar... Ja tror att de é fel på skivan... HUR F*N FIXAR MAN DE??? *döööööör* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Rengör skivan med en mjuk duk, du har väl original? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 (redigerad) såklart man har original! måste den va mjuk? Ska prova med min smutsiga musmatta! Duk... Duk... Då blir nog mamma sur... Toapapper då? Och jag tror inte att de é de som é felet... Men, men... Får väl testa Redigerad 24 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Hittade faktisgt inte en ända repa eller dammfläck... Måste va nån fil som é cp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 såklart man har original! måste den va mjuk? Ska prova med min smutsiga musmatta! Duk... Duk... Då blir nog mamma sur... Toapapper då? Och jag tror inte att de é de som é felet... Men, men... Får väl testa Sånna dukar som man rengör glasögon med eller så kan man använda en speciell CD putsduk, toapapper ska man inte använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 glasögon duk eller cd duk har jag inte... Syrran, mamma eller pappa kanske har glasögon duk? Hihi... Ähh... Ska prova några varv runt Liberty å kolla om de funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 (redigerad) När jag kommer till flygplatsen i SSV. jag krockar med bommarna och så kommer den där j*vla texten... Ska dusha nu... Kommer kanske sen... Redigerad 24 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 PRECIS samma sak hände mig.. och spelet var dessutom lånat. så jag måste betala. trevligt. jag har faktiskt ingen aning om hur man ska göra. när jag körde runt i portland/liberty city så stod det bara precis som du skrev. det konstigaste måste nog ändå ha varit att jag aldrig tagit ur cdn när jag väl började spela GTA3. så jag fattar inte vart repan kan ha kommit från. stackars oss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 ps. repa-om det nu funnits någon sådan.. vilket det inte fanns. ARG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Nää.. De é ju de som é dumt... INTE EN ÄNDA J*VLA REPA!!!! Annars kanske vi ändrade på nån fil på cd:n? Fast... Kanske inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Nää.. De é ju de som é dumt... INTE EN ÄNDA J*VLA REPA!!!! Annars kanske vi ändrade på nån fil på cd:n? Fast... Kanske inte! Det är tekniskt omöjligt att ändra filerna på GTA3-cd:n eftersom det inte är en CD-RW skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 men alltså.. jag spelar liksom på playstation 2. gtajägaren-du har spelet på datorn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 ja på pc.. Den funkar nu! Måste sticka strax! Bajj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 gtajägaren - hur gjorde du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Installera om skiten såklart! Ska spela nu! Bajj!! Och den där GTA3 1.1 fattar ja inte! Man måste ha i skivan ändå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 okay. men jag är fortfarande ledsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 okay. men jag är fortfarande ledsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts