mulla Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=155631 jag har 50004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Ja det blir säkert ett internt serverproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jag fattar inte "det blir ett internet problem bla bla" och jag har en version 50004...?? nåt problem emd version 50004? Arvid tella gärna vad du menade med "ja du får säkert ett internet problem" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hur många fler har problem med sitt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Han menade att det blir ett internt problem. Det gäller för samtliga maskiner mellan 30001 och 30005. Maskinen klarar i vissa fall av att spela upp introfilmerna och börja ladda, sedan hänger det sig med ett "Internal error". Dessutom kan hela maskinen sprängas i luften om du använder San Andreas på en maskin med serienummer 50006. Även på 30006-modellerna kan hela maskinen sprängas och en liten, liten tomte som heter Julius hoppar fram och skriver "Idiot" i pannan på dig med svart spritpenna. EB Redigerad 3 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Ebeeto Posted on Nov 3 2004, 01:34 Han menade att det blir ett internt problem. Det gäller för samtliga maskiner mellan 30001 och 30005. Maskinen klarar i vissa fall av att spela upp introfilmerna och börja ladda, sedan hänger det sig med ett "Internal error". Dessutom kan hela maskinen sprängas i luften om du använder San Andreas på en maskin med serienummer 50006. Även på 30006-modellerna kan hela maskinen sprängas och en liten, liten tomte som heter Julius hoppar fram och skriver "Idiot" i pannan på dig med svart spritpenna. EB Skulle nästan vara värt att testa Redigerad 3 november, 2004 av Timson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ni som säger att det blir så är fan tröga. Hörde det innan SA släpptes och hör det nu igen, jag har en 30004 och det flyter på bra som fan inte en enda freeze eller liknande och vid ett tillfälle spelade jag 11timmar i sträck! Min polare har också 30004 och inte ett enda problem där heller! Om det är nått fel på dom äldre modellerna så är det isåfall att "staken" som driver lasern fram och tillbaka har damm och annat bös iväg så att den inte kan läsa av skivan riktigt fast det problemet löser man lätt. PS2 som PS2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Ni som säger att det blir så är fan tröga. Hörde det innan SA släpptes och hör det nu igen, jag har en 30004 och det flyter på bra som fan inte en enda freeze eller liknande och vid ett tillfälle spelade jag 11timmar i sträck! Min polare har också 30004 och inte ett enda problem där heller! Om det är nått fel på dom äldre modellerna så är det isåfall att "staken" som driver lasern fram och tillbaka har damm och annat bös iväg så att den inte kan läsa av skivan riktigt fast det problemet löser man lätt. PS2 som PS2.. Har oxå 30004 flyter på som fan inte en enda freeze eller hackning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hur kan man se vad man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Det står på baksidan av ditt PS2 i nen textruta där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Han menade att det blir ett internt problem. Det gäller för samtliga maskiner mellan 30001 och 30005. Maskinen klarar i vissa fall av att spela upp introfilmerna och börja ladda, sedan hänger det sig med ett "Internal error". Dessutom kan hela maskinen sprängas i luften om du använder San Andreas på en maskin med serienummer 50006. Även på 30006-modellerna kan hela maskinen sprängas och en liten, liten tomte som heter Julius hoppar fram och skriver "Idiot" i pannan på dig med svart spritpenna. EB vad då sprängas i luften driver du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 vad då sprängas i luften driver du eller? Nej det gör han inte, jag började spela SA och då sa det kapoff så var mitt PS2 borta förstår du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nickname Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Har modell 50004 , går skitbra........ aldrig äns hänt mig att det har varit nån error , men jag var hos min polare han har en äldre modell , när vi spelade SA där stog det "problem to reading disc"..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Nej det gör han inte, jag började spela SA och då sa det kapoff så var mitt PS2 borta förstår du. du ljuger väl? hände det med 50004? efter hur många timmar kommer det att sprängas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyKnoxville Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag tror att det mot någon förmodan skulle finnas ett litet uns antydan till detta problem så skulle nog Rockstar gått ut med detta INNAN de släppte spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Den kommer att sprängas efter cirka 27 timmars spelande. Skitläskigt, satt typ en meter ifrån den när den exploderade och blev jävligt överrskad. Samma sak har hänt mina kompisar.Ni förstår väl att jag absolut inte skämtar? Sen bor man på gatan, hela huset börjar brinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 det var intressant att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Mitt Ps2 har ju pajat, men om det beror på SA vet jag inte. Jag kan säga så här att jag hade inga problem med ps2 innan SA och under de tre dagarna som jag hade SA så frös bilden typ tre gånger och sen så pajade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts