AlexXx91 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har nån sett gräsklipparen ja menar de stod nånstans att det skulle va spelets slöaste fordon och då måste dom ju ha sett det!! Undrar:Var e den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Gräsklipparen finns i uppdraget där man ska stjäla skördetröskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Gräsklipparen finns i uppdraget där man ska stjäla skördetröskan. nej! (du menar väl det man får av the truth?) Isf var? Jag menar asså åkgräsklipparen...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Har nån sett gräsklipparen ja menar de stod nånstans att det skulle va spelets slöaste fordon och då måste dom ju ha sett det!! Undrar:Var e den!? Kolla på landet i San Fierro! Tror den finns i Dillimore-trakterna också... Skriv vad det handlar om i själva titeln nästa gång... Rätt jobbigt när folk bara skriver "Jag har en fråga", "Var finns den?" eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Kolla på landet i San Fierro! Tror den finns i Dillimore-trakterna också... Skriv vad det handlar om i själva titeln nästa gång... Rätt jobbigt när folk bara skriver "Jag har en fråga", "Var finns den?" eller liknande. Okej det är ju bra att du gav mig en by att leta i..! Ska tänka på namnet nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Okej det är ju bra att du gav mig en by att leta i..! Ska tänka på namnet nästa gång! Jag vet inte om det finns i Dillimore, dock... Men i de trakterna... Som i Blueberry eller nåt... Första gången jag hittade den var den på nåns tomt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nej nej ni har alla så fel... den kanske finns där men den finns också i än av lyx villorna i Los Santos. i vinewood området... runt skylten där omkring... precis mellan staden och när man kommer ut på landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Nej nej ni har alla så fel... den kanske finns där men den finns också i än av lyx villorna i Los Santos. i vinewood området... runt skylten där omkring... precis mellan staden och när man kommer ut på landet. Det var det jag menade med "i trakterna"... Visste inte riktigt var... Men jag säger tack ändå... Fastän jag tycker den suger och inte har nån funktion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Har nån sett gräsklipparen ja menar de stod nånstans att det skulle va spelets slöaste fordon och då måste dom ju ha sett det!! Undrar:Var e den!? Den står i vissa små landsbygdsorter i vissa garage! rätt skön... Redigerad 2 november, 2004 av Ozzy Osbourne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts